Vila i frid Freedom
Dagen tippade just över på den tråkiga sidan. För ett litet tag sedan tyckte jag att jag hörde något konstigt. Tyckte att det kom från Éires Bur och skyndade mig dit och kolla. Hon var pigg och skuttade omkring som om inget hade hänt. Då tyckte jag att jag hörde ljudet igen från Momijis Bur, så jag lyfte upp han och kollade men han verkade helt pigg. Då hörde jag ljudet igen och insåg att det kom från Freedoms Bur. Jag satte tillbaka Momiji och kollade om Freedom var vaken. Han låg i sitt hus och ville inte ut. Så jag tog av taket på huset och där låg han och flämtade. Jag tog på hanskarna(ni som läst tidigare trådar om Freedom vet att han var mer vild än tam, hanskarna hade jag för Att undvika sår på mina händer) och lyfte upp honom. Under 15 minuter blev andningen allt sämre och jag gjode allt jag kunde(hjärtmassage tills tummen blev stel). Jag satt där gråtandes och berättade hur mycket jag älskar honom. Klockan 14.11 sträckte han tillslut ut frambenet, greppade tag om min tumme, såg mig rakt in i ögonen och tog sitt sista andetag. Vila i frid Freedom 
Nej men gud så hemskt! 
Vila i frid Freedom!
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Beklagar så tråkigt!
Vila ifred fina Freedom 

Beklagar:(
Vila i frid Freedom…

Beklagar sorgen! Det är ju det hemska med djur, de lever så himla kort tid!
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Kommer kännas konstigt nu när han är borta. Varje morgon när jag gav kaninerna mat så stod han alltid där och tiggde. Samma om man åt en ostmacka. Han älskade kaninmat och ost.
R.I.P :'(
Nä så tråkigt, vila ifrid Freedom! :'(
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Hittade hans julklappar igår, stackarn kommer inte att få leka med sin nya bjällerboll eller äta sina minipopcorn