Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 740 ggr
Candela
2

Hon trivs i nya buren!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är så glad, för min sötnos verkar trivas ypperligt bra i sin nya semesterbur. Här hemma bor hon i ett stort akvarium, och jag antar att hon har blivit lite bortskämd. Förut hade jag en miniduna som semesterbur, men hon blev helt galen när hon satt i den.. Det var hemskt att se Rynkar på näsan

Nu har jag fixat en låda som är inhandlad på Clas Ohlsson. Bottenmåtten är inte så jättemycket större än dunaburen (4 kvadratdecimeter större), men höjden är mycket bättre. Jag tror det var orsaken till hennes klaustrofobi.

Nu har hon fått flytta in här en vecka innan vi ska åka bort över jul, så att hon hinner vänja sig vid sin nya Bur :)

Hon tycker om att det är så mycket spån, den har hon varit ut och grävt i massor. Ett rör är nedgrävt i spånet och går till hennes hemliga hus Flört

En gren är upphängd i gallertaket och vippar roligt när man klättrar på den.

Absolutpea
0

Vilken fin Bur! :) vilket mått är det på den? :) Skulle behöva köpa lite semester burar själv, har mitt stora akvarium som det, min kompis var ju inte så jätte förtjust kan jag ju säga ;) inte kul att halva rummet är ett stort akvarium.

Candela
0

Bottenmåtten är ca 31x63 cm. Vill man ha en större låda är ju IKEA's största SAMLA-låda bättre, men den säljer de inte längre på mitt IKEA. Så det fick bli denna istället :)

Absolutpea
0

jag tycker den ser stor och rymlig ut :)