Är det ens möjligt?
Haha, herregud, trodde inte det var möjligt för en hamster att bli så proppfull!
Den där hamstern är full av tumörer. Tror till och med att det står i texten…
// Sofia
Herregud! 
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
#1 Jaha, läste inte. Gud va sorligt..
Stackars djur.
Det står i texten att han inte trodde att det var en tumör, men jag är helt 100% säker på att det är det. Och det är HEMSKT.
Dessutom, om han nu gav hamstern motionsmöjligheter etc och hade en hamster som såg ut sådär, VARFÖR gick han inte till veterinär!? Det är ju sjukast av allt.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Sett videon förr, tycker synd om den lille hamstern..:(
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Om han skulle varit fett skulle hela hamstern varit fett. Nä riktigt synd om hamstern :(, förvånar mig att den fortfarande levde när den hade så stora tumörer.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Ja. Den kan inte ha levt länge till, och jag som trodde den stoppat sig så full.
Herregud, stackars hamster! Hela den är en tumör
Ser ut att vara lipom av något slag. Fettumör, ofarligt i sig men de kan bli enormt stora och på så vis skapa stort lidande.
stackars hamster 
vad hemskt, stackars hamster! :(
Kunde inte ens kolla klart, jätte hemskt ju. Man ser ju att den verkligen verkligen inte mår bra. Blir så ledsen
Stackars liten 
Ni som inte fattade texten så tog jag google translate :P
På grund av överväldigande offentliga ilska, jag tror du behöver veta historien om Orion. Denna video togs i slutet av hans liv. Han levde till ca 2 år, 6 månader gammal (ge eller ta en vecka eller två) - som är längre än genomsnittet hamster livslängd. Orion var försedd med en stor (30 liters akvarium) att bo i, och hade en övning Hjul som han sällan / aldrig används.
Han hade en boll att springa runt i köket i, som han skulle bara somna inom ett par minuter. Han bara inte motion! Den genomsnittliga hamster väger runt 5-6oz, vägde Orion över 10oz. Jag såg till att han var bekväm, och han lämnades färsk mat och vatten hela sitt liv.
Vare sig det är en tumör (vilket jag betvivlar, eftersom han var symmetriskt stor - en tumör skulle göra honom egendomligt formade) eller inte, jag är inte säker.
Nu vet du, och du individer som lämnat elaka kommentarer, ni är alla ett gäng idioter. Orion bet aldrig mig eller någon annan som höll honom. Han var ett bra husdjur!
Stackars
Puckad ägare som lät honom se ut och lida så.
Fyyyy…. sånt där gör mig riktigt arg! Förstår att filmaren fick "elaka" kommentarer. Men det är rent och skärt djurplågeri att låta det gå så långt.
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Såg bara lite av filmen, tyckte det var sjukt hemskt att se den hamstern! Stackars hamster!
Hur kan någon vara så hemsk mot sin hamster och inte gå till vetrinären med den? 
"Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne"

För mig är det helt uteslutet att låta en hamster bli så till den milda grad sjuk av tumörer att den knappt kan gå. Jag ser då till att mina djur inte lider och om de får en obotlig sjukdom så avlivar jag dem i så fall INNAN de lider av den. Djurplågeri på hög nivå, det är vad det är! Helt sanslöst att någon kan utsätta sitt djur för så stort lidande!
Nu kanske jag är fördomsfull men det är något fel på alla de där överreligösa amerikanerna som tror att gud straffar dem om de avlivar sina djur. De kan ta sin gud och gå och dra åt h********!
(jag är inte satanist, jag är bara trött på att människors tro på ett eller annat vis går ut över djuren)
Nu vet jag inte om den personen som äger hamstern är religös, men den andan finns i hela USA och påverkar mer än rimligt deras ställningstaganden i alla möjliga frågor.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

…och hur f*n kan man påstå att hamstern var "symmetrically large"?
Öppna ögonen, jerk!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Men herregud .. stackars hamster. Att människor kan vara så.
MVH Wilma