Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1300 ggr
Wand
2

ÄNTLIGEN är han här - Asmund!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tingade hem honom ifrån Amun-Ra för rätt länge sedan. Han hämtades och togs till Stockholm, där han skulle få transport av min vän hem hit till Hudiksvall. Tyvärr blev det knas, och han har nu suttit i Stockholm i ungefär en månad i väntan på transport. 
Och äntligen, efter en oerhört lång väntan, sitter han här hemma i mitt rum.

Tack Amun-Ra för denna vackra kille, han är det finaste jag någonsin har sett! Och tack Sansku86 för att han fått vara hos dig så länge, och tack till Turboplingen som hjälpte till med kontakt och också har tagit hand om lillkillen. Sedan självfallet ett ENORMT tack till KickanW som tog hit honom åt mig.

Jag är så lycklig! Kyss

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Wand
1

Finaste pojken precis innan han kom ner till sin nya Bur. Nu ska han få vara och boa in sig i lugn och ro fram tills imorgonkväll någongång. Oskyldig

[Bibbo]
0

Vad han är söt , du måste ha blivigt superglad nu när han har kommigt :)

Amun-Ra
0

Vad roligt att han äntligen är hemma! Han ser ju nöjd och glad ut i din hand!Glad

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Wand
0

Ja, det är riktigt roligt att ha honom här! Skrattande Har ju längtat sååå mycket. Förvånad Ska pyssla lite med honom senare ikväll och se om han vill busa runt litegrann efter flytten! Ska självfallet fota några bilder då med. Oskyldig

Bruden-Mbuti
0

vad bra att han äntligen kommit hem till sin nya familj.

bättre sent än alldrig

AliceTheGirl
0

Åh vilken sötnos! :)

"Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne"

AnnaCDSG
0

Aw, äntligen hemma! Vad fin han är! Kyss Ser fram emot fler bilder.

Wand
0

#5 Ja absolut! Det hade ju varit värst om han inte kom alls. Rynkar på näsan Men det är skönt att välkomna honom hem och veta att nu kommer jag ha honom i.. i alla fall några år! Kyss

#6 Tack!

#7 Tackar säger jag, och säkert pojken själv också! SkrattandeOskyldig

Wand
0

Finpojk Kyss Han tycker att det är riktigt tråkigt att bo i en sådan mörk låda och längtar tills nästa vecka då han får flytta till en större samla som är ljus och bra. Oskyldig

Wand
0

Gullepojken som är såå stor och fin för att vara "liten"! Blir nästan lite chockerad av hans tyngd när jag har honom i handen, och hans päls ser ut att bli riktigt stor och fin. Me likey! Skrattande

Wand
0

Kan förresten inflika med att jag har Asmund och Lofty vid sängen, utan lock. Och jag blev minst sagt lite chockerad då jag nyss kollade på sängen och såg honom springa runt där som en liten förvirrad kyckling, då hade han flyttat pastalådan i sin Bur och ställt sig på den för att kunna hoppa upp över kanten och sedan hoppat ner i sängen. Hahaha. Förvånad Tur att han inte druttade ner på golvet i alla fall.. Obestämd

Odette
0

Aw, så fin pojke. Skönt att han kom fram till slut ^^

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Wand
0

#12 Mycketmycket! Ja minsann! Skrattande Han kanske får pussas lite med Lofty nästa år, vem vet. Oskyldig

Amun-Ra
0

Han har början till en mycket bra kvalite på sin päls. Det har han nog fått ärva av sin ståtliga pappa. Jag tror att han kommer att ha mega lång päls när han är 7 månader,precis som sin pappa.Skrattande

Wand
0

Ja, det har jag minsann sett! Han har redan börjat få en riktig lejonman till päls, som synes.. Oskyldig

Ju större päls desto bättre, så jag håller tummarna för att så blir fallet. Skrattande Det är ju så ståtligt med en riktigt lång och tjock päls!

Amun-Ra
0

#15 Jo, precis och speciellt rexar blir riktiga små lejon med sin långa burriga päls. Ser ut som igelkottar nästan! Jag har två rexar här hemma med sådan burrig,tjock och lång lejonman. En av dem är ju Asmunds pappa. Det är skitläckert med sådan burrig rex päls tycker jag…

[Annelie i ystad]
0

Vilken fin kille du har där. Annelie i ystad