Chokladkullens bildtråd
Startar en ny tråd till min kull eftersom den förra blev så lång. Föräldrarna är Malibu (choklad satin LH) och Exentrion's Gintaro Exclusive (choklad rex LH).
Kullen är född 2011-10-23.
Här är namn på allihop (preliminära än så länge). Namntemat är chokladkakor.
**Hanar
**Chokito, choklad satin LH (behålla?)
Balisto, choklad satin LH
Demolino, choklad satin LH
Happy Hippo, choklad satin LH
Milo, choklad satin LH
Wonka, choklad satin LH
Caramac, choklad LH
Willocrisp, choklad LH
Toggi, choklad LH
Curly Wurly/Krembanan, choklad ("dålig" rex?) LH. Vilket namn det blir beror på om han är rex eller inte.
Honor
Brown Pudding, choklad satin LH (intresse finns)
Baby Ruth, choklad satin LH (intresse finns)
Godiva, choklad LH
Polly Waffle, choklad LH
Choxi, choklad LH
Även flera av de andra hanarna och någon av icke satin-honorna finns intresse på, vet bara inte vilka. Funderar på att behålla någon av icke satin-honorna också för dom verkar så goa alla tre, men jag borde egentligen bara behålla en ur kullen.. Så vi får se hur det slutar. 
Än så länge kan jag inte se skillnad på hanarna förutom CW/Krembanan som är minst i kullen, men honorna ser jag skillnad på allihop.
Här kommer en bildbomb från igår kväll/natt. :)

Gaaaaah, så söta, jag får sötchock!

Ja och jag får hål i tänderna för att dom är så söta!
// Nathalie
å så söta! vad underbart det ser ut när det bara myllrar av bebbar 
Du tar så fina bilder i buren, det är ju jätte svårt att inte få dem få ljusa… Så söta bebisar! 
Mvh Alicia.
Underbart söta & otroligt fina bilder! :)
MVH Wilma
De är ju bara SÅÅÅ oerhört fina, allihopa! Vill ha dem. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
vilka sötsaker.
nu fick jag ju godissug.
choklad satin är så snyggt, choklad utan satin är också snyggt.
Du är en otroligt bra fotograf!! Men jag kan faktiskt inte förstå hur du ser skillnad på alla de där 
Guud vad söta!
Håller med de övriga, dina bilder är ju så fina att se på. Så behagligt ljus, bebisarna är ju gudomligt söta å dina bilder gör dem rättvisa till skillnad från en del av ens egna ;D
Broccoli bebisen var as rolig, jag å en kollega har suttit å kollat på den nu haha. Vilken kamp!! *asg*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
ååh, galet söta! :D
Gillar i slutet av filmen när 3 till "attackerar" broccolin, och broccolinissen bara NEEJ SLUTA! sen får han loss en liten bit och bara jaja, men taaaa den då xD

#49 Broccolinissen! HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Nej Anna nu får du byta namn på honom och färg tror jag nog! En grön hamster vid namn Broccolinissen! hahahaha! ;D
// Nathalie
#50 - insåg precis hur roligt det faktiskt lät xD broccolinissen xD han kanske kan heta broccoligöran istället ? eller Broccolibert ? :D
Åh, många kommentarer! Roligt! 
#42, #46, #48 Tack! :D
#43 Du får bara EN!
Eller nej förresten, det finns nog 4-5 lediga till sen som du kan få ta också om du vill, haha. ;)
#44 Ja, visst är det fint! En av mina absoluta favoritfärger, helt klart!
#45 Tack så mycket! Haha, vissa är ju lite olika i storleken och så har de lite olika vita tecken vid hakan och magen, så man får gå efter det. Dock var det två av satinhanarna som jag inte trodde att jag skulle kunna se skillnad på, men såg till slut att den ena hade lite, lite bredare vitt precis under munnen. 
#47 Haha, tack!
Men jag tycker dina bebibilder brukar vara helt bedårande. 
#49 Hahaha, ja, det blev en riktig group fight där i slutet! 
#50 Bra idé, ju! Haha..
Och hårlag: Brocchårig!
#52 Fresta mig inte, jag är kapabel till allt! 
Vi får helt enkelt skapa en ny hårkategori- Grönsakshår. Ärthår kh, gurkhår satin m.m xD
Och är dom då gurkhår satin så får man ju döpa dom till Gurkan, gurkberta, gurklisa, gurkbertil, gurkgöran.. :D
Gud så söta dem är 
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Åh vad söta dom är
Grattis till en så fin kull.
Medarbetare på Vetenskap.
Det är här kanske lite dumma frågor, men frågar man inte så får man aldrig veta. Är ungarna till salu? Har du en uppfödning? Och om dom är till salu så vart finns du? För jag älskar choklad och jag blev kär i dom små sötisarna.
Så gudomligt söta hela bunten är! 
Bilderna är riktigt bra, en del skulle du ju kunna göra till vykort och skicka till familj och vänner, kanske som ett alternativ till klassiska julkort? 
Vilka vackra och fina mörkchoklad bitar du har där! Gillar chocklad som är mörka i färgen. Skitläckert ju!
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Jag vill så gärna ta hem en
Skulle ta enskilda bilder idag men tyvärr har det varit så mycket annat nu ikväll att jag inte hunnit fota alla bebbarna, så bilderna kommer nog imorgon istället. :)
Jag har i alla fall till 98% bestämt mig för vilken hane som ska stanna. Det blir den största satinhanen som även är störst i hela kullen, som jag tycker har fint huvud och en helt underbar personlighet. Han är den mest kontaktsökande i kullen än så länge. 
Men så är jag ju sååå kär i icke satin-honorna. Vet inte om jag ska behålla två ur kullen ändå. Det kanske lutar mot det. Fast jag borde verkligen, verkligen inte. Men vet inte om jag klarar att sälja alla de honorna, för de är så otroligt lugna och mysiga. Usch, vad jobbigt! Jag funderar ett tag till. 
Och just det - Toggi och Milo har bytt namn med varandra. Så Toggi är alltså en av satinhanarna numera, och Milo är ej satin.
-
#58 Några av hanarna och eventuellt någon av icke satin-honorna kommer att finnas lediga. Jag bor i Skövde och har ingen uppfödning ännu, detta är min första kull. Är du intresserad av en chokladboll så skicka ett PM och skriv vad du kan erbjuda en hamster för hem. :)
#59 Tackar! Haha, det kanske vore något! Annars får jag bygga upp en vinterstudio att fota hampisarna i till julkorten. 
#60 Tack! :D Är inte sååå insatt i hur choklader brukar se ut som bebisar, men kul att höra att mina är fina i färgen. 
#62 Skövde, hm jag vet inte riktigt hur det är. För Skövde är inte så nära men det är inte för långt bort heller
Förresten så finns det någon satin hane som är otingad?
nejmen gud vad söta och gulliga och fina! <3
goldenhamsters: kan inte du och erica börja avla igen?<3
Ja, jag är intresserad. Men jag kan inte säga att jag är seriöst intresserad då jag inte vet exakt om det går för mina föräldrar. Men jag ska få ett nytt djur och hamster tar inte lika mycket plats som dom andra djuren jag gillar. Så det blir troligen en hamster, och då vill jag köpa en liten chokladboll :)
#66 vart bor du? skulle kunna köpa om du bodde i göteborg ♥
är det guldhamstrar?
#68 AnnaCDSG har skrivit att h*n bor i Skövde. Och ja, dom är guldhamstrar.
#69 tack :)
Haha, vilka stora örån han har. Han är så söt
Gah, hade jag haft mer pengar så hade jag lätt velat ha broccolinissen :O men ska först köpa en dvärg till så jag får gladerligen hålla mig i skinnet …:P
#71 Helt underbar! 
#71 Nejmeeen vilken liten Dumbo!
*använder all kraft jag har till att inte sno lillpojken…*
Hur går det med sötnosarna? Har någon blivit tingad?
#76 Vet att de två satinhonorna är tingade i alla fall… 
Aha, men det fanns intresse för dom så det är förståeligt. Förresten är det du som har tingat dom? För du hade en sån här smilies
Nej, sötnosarna är tingade
#78 Jag är den ena som ska ha en utav dem, sedan vet jag att den andra honan också är tingad.
Om någon av satinkillarna blir över så slutar det väl med att jag vill ha en av dem också, men jag ska försöka hålla band på mig och hoppas att de tingas bort innan jag hinner få fatt någon av dem.. 
Är Curly Wurly/Krembanan en rex eller inte? #79 Satinkillarna är mina, bara mina, haha :P
Åh, det är ju likt en aladdinask på jul
Vilka goa chokladpraliner dom är allihopa!
Chokladbollar <3
Längtar ihjäl mig tills det kommer att bo en sån från dig här! 
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#34 Ahahaha! Så sött :)
Tack för kommentarerna! 
#73 Haha, tur för dig att jag inte ens vet vem broccolinissen är. Ser inte skillnad på riktigt alla om jag inte tar upp dom och kollar vita magtecken. 
#75 Nehe du! Honom håller du fingrarna borta ifrån! Men lilla Ruth kan du ju få kidnappa om du vill. Om ett par veckor. ;)
#76 + #80 Ja, som Wand skrev är båda satinhonorna bokade nu och de andra honorna är troligtvis också upptagna allihop tror jag. Kan bli en över. Några fler hanar kommer att bli bokade snart när de på kölistan bestämt sig för vilka dom vill ha, men några hanar kommer också att finnas lediga som det ser ut nu. :) Jag är fortfarande inte säker på om CW/Krembanan är rex eller inte.. Lite osäkert. Men jag hoppas att det går att se tydligare snart iaf. Annars vet jag inte vad jag ska regga honom som. 
#81 Haha, vilken underbar liknelse!
#82 Puddingen ska bara jäsa ett par veckor till, sen vill hon gärna flytta in hos dig! :D Kanske bo burgranne med kusinen Bedford? 
-
Nu ser det ut såhär:
**Hanar
**Chokito, choklad satin LH (behålla?)
Balisto, choklad satin LH
Demolino, choklad satin LH
Happy Hippo, choklad satin LH
Toggi, choklad satin LH (bokad)
Wonka, choklad satin LH
Caramac, choklad LH
Willocrisp, choklad LH
Milo, choklad LH
Curly Wurly/Krembanan, choklad ("dålig" rex?) LH
Honor
Brown Pudding, choklad satin LH (bokad)
Baby Ruth, choklad satin LH (bokad)
Godiva, choklad LH (behålla?)
Polly Waffle, choklad LH (bokad)
Choxi, choklad LH
Och några bilder blev det ju inte ikväll heller. Kom hem lite sent och hade annat att göra. Så ja, bilderna kommer imorgon (eller idag, med tanke på tiden). ;)
En bra choklad skall vara som mörkchoklad ungefär och det gör dina! Sedan finns det schoklad som är bruna som marabou choklad i färgen. Men det som uppskattas mest på utställningarna är den mörkare varianten,de som ser ut som mörkchoklad, som dina ungar gör.
Det är lite som med den svarta. Det finns riktigt svarta (så svarta så att de ser nästan svartblåa ut i färgen,vilket uppskattas hög hos den svarta färgen) Sedan finns det lite ljusare svart som oftast som oftast brukar vara lite missfärgade med svartbruna fläckar. Tyvärr när det gäller den svarta färgen är det den sisstnämna varianten som är vanligast numera. Fast den kolsvarta färgen som är så svart att den ser svartblå ut är ju uppskattad mest.
Jag ser ingeb skillnad på dom. Kan du visa bilder på alla hanar?
#85 Okej. Pappan till denna kullen är ju ganska ljus i färgen, men har hört att rex kan få pälsen att se lite ljusare ut. Vet inte om det stämmer.. Vi får hoppas att ungarna i kullen behåller en fin chokladfärg i alla fall.
Ja, jag tycker också det är sällan man ser riktigt svarta hamstrar. De är helt klart finast när dom är riktigt kolsvarta. 
#86 Det kommer enskilda bilder på alla i kullen ikväll. Dock är det två köpare som har önskemål om vilka namn dom vill ha, så ett par stycken i kullen kanske får byta namn med varandra sen beroende på vilka de köparna väljer. Men jag skriver nog namnen till bilderna nu ändå tror jag även fast det kan bli ändrat senare. 
Guud vad jag längtar tills jag ska få hem min lilla Polly Waffle 
Längtar till bilderna kommer! Hehe, kan inte vara helt lätt att ta enskilda bilder på en så stor kull!
Längtar efter min Baby Ruth jag, åååh vad jag längtar! 
Tack för kommentarerna! 
#98 Nej, det tar ganska lång tid, haha.. Speciellt när alla är så lika så man måste sitta och kolla igenom och jämföra dom med varandra för att se vem som är vem, och sen hålla reda på vem man fotat o.s.v.
---
Tyvärr har jag faktiskt inte hunnit gå igenom riktigt alla bilder på hanarna, så istället för att bara visa några av hanarna idag så sparar jag alla pojkar till samma inlägg och lägger bara upp honorna nu. Sorry.. 
Först har vi lilla Baby Ruth som ska flytta till "Wand".
Choklad satin LH.

Brown Pudding som ska flytta till "LinneaJohaanson".
Choklad satin LH.

Godiva som jag troligtvis kommer att behålla.
Choklad LH.

Polly Waffle som ska flytta till "Alexinas" (eller så blir det nästa hona och i så fall får de två byta namn, men jag misstänker att det blir denna ^^).
Choklad LH.

Choxi
Choklad LH

Så, det var alla fem underbara flickor! 

Sööööööötisar!!!!

#93 Det är ju helt sant förstås, tänte inte på det:)
Åh min lilla Brownie! 
#35 NÄR DEN GÄSPAR! 
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
å vad fina.
ska bli kul å se killarna också.
Åh, vad fina honorna är. Jag längta för att se bilder på hanarna.
Åh, Baby Ruth, såååå fin! 
Gud vad söta de är! :)
//Nova
#101 Åhmen guuuuud! 

Pojkbilder! 
Chokito som jag ska behålla.
Choklad satin LH.

Balisto
Choklad satin LH

Toggi eller Demolino (inte helt klart vem som kommer att heta vad).
Choklad satin LH.

Toggi eller Demolino (inte helt klart vem som kommer att heta vad)
Choklad satin LH

Happy Hippo
Choklad satin LH

Wonka
Choklad satin LH

Caramac
Choklad LH

Curly Wurly/Krembanan. Fortfarande osäker på om han är en "dålig rex" eller inte. :/
Choklad (ev. rex) LH.

Milo
Choklad LH

Willocrisp
Choklad LH

Det var alla gosepojkarna, det!
En gruppbild på hela kullen, tagen samma dag som de enskilda bilderna.

Men shit vad stora dom har blivit och riktigt söta choklad-godisar. ^^
Hur får man flera bilder in i samma inlägg? Har klurat på det länge men inte kommit på hur man gör. :P
Det är verkligen helt gudomliga bebbar du fått! Så glad över att ha norpat en.
(egentligen 16, men det får du inte veta…)

De är verkligen helt underbara!
Slår mig lite i huvudet att jag inte tagit någon kull på Malibus syster.
å så fina.
tur huset är fullt annars hade jag ilat iväg å köpt en chokladbit.
Vad söta hanarna är. 
#105 Dom växer helt otroligt snabbt! Kan komma in på förmiddagen och tycka att dom vuxit sen kvällen innan nästan, haha..
Det finns ett par olika sätt att få flera bilder i inlägget. Förut använde jag photobucket och bara drog in bilderna i inlägget därifrån, men sen hörde jag att man kan använda sig av en blogg om man har en.. Hade ingen men startade en bara för att prova och tyckte det gick mycket snabbare att kopiera alla bilder i ett blogginlägg istället för att dra in en efter en från photobucket. Så jag använder bloggen bara till detta, haha.. 
#106 Haha, bäst att jag sätter hänglås på buren så du inte kan bryta dig in hos bebisarna när jag sover. 
#107 Du har ju några dagar på dig innan hon blir åtta mån. 
#108 och #109 Tack! :)

#110 Med tanke på att jag eventuellt har fyra kullar på gång samtidigt så tror jag att jag nog måste hoppa över det. Om tre av dem går tomma så kanske…
Nu har jag gått och blivit förälskad i Choxi är hon tingad ?!
Åhh så söta de är när de busar i sanden, där ser man verkligen att det är små bebisaaar

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#113 Hon är inte tingad än så länge men några på kölistan har inte valt hampis ännu. Jag skickar ett PM. :)
#114 Jaa, helt bedårande är de små trollen!
Men tiden går så FORT! Det känns som de nyss var två veckor och de blir fyra veckor på söndag. :o
--
Ikväll ska jag försöka hinna ta lite nya bilder eftersom de senaste bilderna snart är en vecka gamla. De har utvecklats en hel del sen dess och blivit mer nallebjörnslika. :')
Har börjat tveka lite ang. vilken hane jag ska behålla. Funderar på Toggi/Demolino "nr 2" istället för Chokito.. Men vi får se.. Just nu är jag lika kär i båda två och de är fina på olika sätt. Men dom är så "gamla" nu att jag ju måste bestämma mig snart. Svårt.. 
De är ju sååå bedårande!
Förresten, AnnaCDSG! Får eventuellt hjälp med transport från Skövde den 21 december om det skulle funka för dig.
Ska få upp ett par gerbiler, så kanske kan få transportplats till en liten hampis också då!

#133 Ja, bara allt funkar för dig så är transporten nästintill helt bestämd! Hon åker från Skövde så då ska det ju gå rätt bra förhoppningsvis.
Lilla Curly Wurly. Vet fortfarande inte om han är vanlig LH eller dåligt rexad. Han har vågor på ryggen men morrhåren ser inte rexiga ut.. Jag tror att jag reggar honom som vanlig LH i alla fall så får man väl ändra det om han blir en tydlig rex sen. Han kommer oavsett vad att få heta Curly Wurly för jag har fastnat för det namnet mer än Krembanan. Och även om han inte är rex så är han lite mer "curly", eller snarare wavy men ändå, än sina syskon. 
#137 Jao, hon åker från Skövde, så det blir ju lättare för dig då kanske! Vet inte om hon åker med tåg eller bil dock, men hon kunde hjälpa i alla fall, och hon åker ända upp hit till där jag bor, så det är kanonbra!
Åh vad Rutan är fiiiin! Bara en dryg månad kvar tills jag får pussilussa på henne. 
#147 ÅÅÅÅÅH vilken fin bild!
För övrigt så får du gärna rapportera om huruvida hon växer på sig eller ej fram tills hon flyttar! Tycker att utvecklingen är såå rolig. 
Men ååh, den här åldern är ju så söt!
Måste erkänna att jag blivit lite extra förtjust i choklad efter att ha följt den här kullen!
(då menar jag färgen choklad, den ätbara chokladen har jag alltid varit förtjust i xD)

Men jag vill ha!!!!
Nu har jag skickat in registrering på kullen. :)
#149 Hon posade sött där. :'D Javisst, det kan jag göra! Än så länge är hon fortfarande en av de mindre i kullen men vi får se om hon kanske växer ikapp lite snart. 
#150 Ja, dom är nog som sötast nu och några veckor framåt! Haha, choklad är det bästa som finns - både på hamstrar och den ätbara, tycker jag. 
#151 Kanske en liten pojkpralin till mormor Ulrika? 

#152 Det är ju svårt att låta bli, när de är så överljuvliga!

Hade ju helt klart behållt både en hona och en hane ur den här kullen.
Så fina bilder, ser super goa ut!
_
Choxi och Godiva är mina favvosar!!
// Julia
Du tar så himla fina bilder! 
Typiskt att just Polly Waffle inte ville vara med på bild…
Nämen gud så sugen man blev när man såg Happy Hippo 
Är verkligen förälskad i honom 
//Nova
Alla sålda? :) så underbart söta!!
Men alltså jag tycker inte alls Curly Wurly ser rexad ut om man kollar på morrhåren.. att de är vågiga i pälsen kan ju bara ha med långhåret att göra. Kanske bara jag som tycker du är konstig som ser honom som en ev. dålig rex (?) men jag hade då haft honom som icke rex iaf.
Fast han ser kanske annars ut IRL så att säga..
Men ändå ^^
_
# 164
Jag ser honom som en ''dålig rex'' iallafall :D
Kan. Inte. Andas. För. Söta. Hjälp?!! 
#166 Haha, ja dom är otroligt söta. För söta faktist ;)

#164 jag tycker inte alls han ser rex ut, men jag har ju en kull här som är mestadels rex och då är det mycket lättare att se skillnad, det har varit stor skillnad på rex och inte rex från början, rexarna är väldigt sträva.
Väldigt söta bebisar i alla fall. ;)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Ja det får vi hoppas :DD
//Nova
Ja det får vi hoppas :DD
//Nova
Lilla Brownie 
#163 Tack! Det kommer antagligen att finnas ett par hanar lediga sen, vet bara inte vilka. :)
#164 Jag trodde inte när han var mindre att han var rex, efter att ha fått förklarat lite hur rexungar ska se ut. Men sen tyckte någon att han såg ut att kunna vara en "dålig rex" så då blev jag osäker igen och trodde att han kanske var rex ändå, men en dålig sådan.
Visste inte ens att det fanns "dåliga" rexar utan trodde att antingen så är dom rex så att det syns, eller så är dom det inte, helt enkelt.
Så jag har lite svårt att veta var gränsen går mellan vanlig LH och dåligt rexad LH. Men han är som sagt reggad som vanlig långhår i alla fall eftersom det är troligast. :)
---
Om en liten stund kommer en video från igår kväll! 
Alla honor är sålda? ;)
Tyckte att han såg lite ut som rex när han var ungre men vanlig LH e han mest. ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#175 Men herregud, vill du att jag ska dö?!
Kommer få en hjärtattack av all sötma. 
#175 Herregud så söta dom är!
Jag minns när jag hade min första (och än så länge enda) kull, tyckte dom bråkade så himla mycket hehe 

Så söta nuttisar!
Man vill ju bara ha en av varje godissort! ;D
Nej jag tycker inte han ser speciellt rexad ut längre.
Alla rexar får ju inte dom här typiska inåt riktade morrhåren utan vissa får bara lite mera vågiga morrhår, som tex på hamstern på bild #139 om ni kollar på morrhåren på höger sida (hans vänstra) så ser ni att de flesta morrhår går neråt men ett av dom går upp och över dom, dvs morrhåren går åt olika håll. Detta kan vara ett tecken på en dålig rex, menar absolut inte att han är det utan tar bara den bilden som exempel. ;P
Men jag tror inte att någon i kullen vart rex men vi ska ju se till det positiva; Du har en himla massa chokladmumsiga rexbärare! ;D
// Nathalie
Nämen gud nu blir man ju mer och mer sugen på en lite choklad pralin 

//Nova
hur många får man följa här inne?
alltså hur många såldes till fokusmedlemmar?
Helt plötsligt blev choklad min nya favvo färg! 
// Julia
Ja men då vet jag hur resonemanget går, jag tänker också lite så att antingen är dom det eller inte men det är väl inte alltid svart på vitt ;D
_
Vill bara tillägga att min dator kan knappt ladda denna tråd längre… de är för söta helt enkelt. 
#177 Haha ja, hampisbarn är riktiga busfrön. 
#178 Det var såna morrhår fast ännu "värre" och lite vågiga vissa hade när de var små när jag undrade om det kanske kunde vara rex. Visste inte då att morrhåren bör vara krulliga redan från början.
Men kul att få veta lite mer om hur en dålig rex kan se ut. :)
#179 Tur att du ska ha en liten pralin ur kullen så suget försvinner sen.. Eller så vill du istället ha en till och en till. Dom smakar ju mersmak, chokladpralinerna. ^^
#180 Hmm.. Om jag inte räknar fel så är det 6, ev. 7 iFokus-medlemmar, plus jag själv då och jag kommer behålla en eller två i kullen. Så 8-9 st kommer man kanske få följa lite om alla gör bildtrådar. 
#181 Det är en underbar färg! 
#182 Ja, man blir ju aldrig fullärd när det gäller såna saker.. Hade inte ens tänkt tanken att det kanske finns dåliga rexar men det finns ju dåliga satiner så det är kanske inte så konstigt egentligen. ^^
#183 Haha, dags att starta en ny tråd som inte är så översöt, kanske.
Hade ändå tänkt starta en ny inför nästa bildbomb som kommer sent ikväll eller imorgon kväll. Denna börjar ju bli så lång. ^^
--
Nu har jag bestämt mig för vilken av de två hanarna jag ska spara och det blir han jag tänkt behålla från början - Chokito.
Har alltid tyckt att det varit något speciellt med just honom men började tveka lite ett tag och visste inte vilken av de två jag skulle spara.. Men nu när jag umgåtts mycket med båda så känns Chokito mer som "min" och hans bedårande ansikte får alltid mitt hjärta att smälta lite extra. 
#175 Nej men gud så söta dem är! Längtar tills jag ska få hem henne 
Vilka söta choklad praliner
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Nu har Zeth åkt på date till Helsingfors!
Tillbaka kommer han i början av December! Saknar lilla söta Zeth gubben redan!

#188 Detta hamnade väl i lite fel tråd?! ;P
// Nathalie
#189 Hahaha, jo det glorde det! Fy så pinsamnt!
ÅÅÅH!! fyy så söta! Vart finns dessa sötisar? Finns det några kvar som inte är tingade?? :)
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
#191 Det finns en ny tråd, glömde länka härifrån ser jag nu.
Vi bor i Skövde men transport brukar ju för det mesta gå att lösa. Det kommer att finnas två-tre hanar lediga efter att alla på kölistan valt, vet inte riktigt vilka men de som är upptagna än så länge är Chokito, Toggi, Wonka och Willocrisp. Sen vet jag som sagt inte vilka av de andra som kommer att bli bokade. :)