SAMLA-Låda
Jag funderar på att köpa en SAMLA-låda till min lilla sötnos men jag skulle gärna vilja veta hur stor den största lådan är och hur mycket den kostar. Jag hoppas någon här inne vet det. =)
Ps. Jag skulle gärna vilja se bilder på era SAMLA-lådor =)
Den största lådan är 79x57x42 cm (längdxbreddxhöjd, tror jag)
Den kostar 149 kr.
Ska köpa en så fort jag kommer till Sverige,så kan visa då :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#1 okej tack så mycket, ser fram emot bilder =)
Jag har nyss köpt den som #1 pratar om. Stor,praktisk & billig!
MVH Wilma
Ska köpa en sån så fort jag kommer till ikea! :)
//Anna :)
#3 Har du bilder? =)
Jag ska köpa en nu nästa månad också, vill ha en större men billigare Bur :) Kan också kasta upp bilder då om det fortfarande är intressant :)

Finns massa bilder i de olika burtrådarna här inne.
Vill man se bara lådan är det ju bara att gå in på ikeas hemsida och titta.
#6 Jadå, bilder på burar är alltid intressant, man kan ju få insperation med inredning och sånt. Dessutom har jag inget IKEA i närheten som mina föräldrar är villiga att köra till bara för att köpa en låda utan då måste de typ ändå ha flera anledningar till att köra dit för att spara på bensin.
#9 Jättefint, och dina hamstrar trivs bra i sådana lådor? =) Får man inga lock till lådorna eller måste man köpa det vid sidan om?
#10 Tjaa jag skulle egtnligen vilja ha stora kavrium till alla mina. men detta är billigt och bra och det fungerar ju. Mina guldhamstrar skulle nog velat ha lite större. Mina dvärghamstrar trivs bättre i en mini-duna.
Jo lock går att köpa med, har tagit bort dem när jag städar burarna. Locken är lite dyra, 50 kronor kostar dem.
Mvh Alicia.
den största lådan är ju 57x79x40 (typ) , jag har det :)
titta på mina inlägg där jag gjort ett forum om samla lådor :D
#11 haha okej, jag har en guldhamster men den buren jag har är mindre än SAMLA-Lådorna och jag tycker hon förtjänar att ha något större så det är mest därför jag vill ha en sån. Akvarium hade också varit bra men med min klantighet hade jag nog kunnat göra sprickor i glaset :P
Va bra att där finns lock iallafall, för jag måste ha något över eftersom jag har en hund som inte tycker om min hamster så mycket och han vill gärna äta upp henne.
#12 Okej det ska jag kolla på =)
Är där ingen som vill visa upp sina SAMLA-lådor? =)
#16 jättefin inredning =)
#17 hehe tack, men jag har tagit ut det bruna och det fyrkantiga huset, han har inte den äggkartongen utan en annan (lol haha) men lite andra leksaker, så det ser inte likadant ut längre :P
#18 Haha jaha men det var ändå väldigt fint. Är det en guldhamster du har? =)
#19 tack så mkt :)<3 jepp det är en guldhamster ;)
#20 =), har du en bild på honom/henne? =)
#22 Gud vad bedårande! jättegullig =)
#23 tack! ♥
Sätter en tass här så jag är intresserad av en samla låda också :) Någon som kan länka?
// Julia
#26 Tack! Är det locket som kostar 40 kr till den största SAMLA-LÅDAN?
// Julia
#27 japp ;)