R.I.P Mapilamis Blåsippa
Min stora älskling gick bort Tisdagen den 8 November. Hae kollat till henne innan jag gick till skolan men när jag kom hem några timmar senare och skulle städa hennes Bur hade hon redan kommit till himlen. Vart otroligt ledsen att jag inte han säga hejdå tilll mig älskling.
**Mapilamis Blåsippa
****Född: 2010-02-11
**Färg: Silversobel
Hårlag: LH
Genotyp: eeSgsgUu/UU
e: Mapilamis Bamse,Silversobel LH SA
u: Mapilamis Imi, vit Sö Mö LH
Uppfödare: Mapilamis uppfödning
Avkommor: C-Kullen
Jag är stolt och lyckligt över att säga att du är min och hoppas av hela mitt hjärta att du inte lider något! <3
Stackars henne och dig! R.I.P
Beklagar sorgen! 
Men du kan trösta dig med att hon hade ett bra liv och att hon älskade dig! Jag tror inte att hon var besviken eller arg bara för att hon inte hade tillgång just då att få somna in i din trygga hand,vilket enligt min erfarenher hamstrarna brukar finna ro att tryggt somna in i mattes händer! Hon var säkert van vid dina rutiner och visste säkert att du var upptagen med annat just då.
Men jag kan förstå att man känner sig lite led att man inte han säga adjö eller låta hene somna in i handen, matte som hon kände sig trygg med…
Jag brukar vilja låta mina gammlingar somna in i min hand eftersom jag vet och har sett att de känner sig trygga där..samt tala lugnt med dem så att de känner din närhet och att de får känna sig trygga så att de tryggt och stilla får somna in…
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Usch vad sorgligt! :'( R.I.P
//Anna :)
Synd.. :-(
RIP!
RIP Blåsippan beklagar sorgen Nathalie :'(
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Vad sorgligt. R.I.P Blåsippan. 
Medarbetare på Vetenskap.