Julklappstips
Här tycker jag att alla vi ska skriva om vi har några julklappstips på saker som man kan köpa till sin lilla hamster.
Skriv även vad ni själva har/eller komma att köpa för något till julklapp.
Jag sitter fortfarande ute på alla sidor som finns med hamstersaker för att få till en bra sak som jag vill ska användas väl och inte kosta skjortan.
Så fram med alla era tips 
Någon liten extra god fruktblandning kanske? :P
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
Ja, man kan göra dne lite exktra lyxig =)
Jag försöker leta efter någon typ av klätterleksak. Behöver inget hus eller så men han tyckero m att springa omkring och undersöka saker, fast de jag har hittat som är av trä kostar över 200 =/
Kolla på Djurbitens hemsida, där finns MASSOR av roliga saker.
Ja, Djurbiten har bra saker, många roliga klätterställningar och andra leksaker. 
Jag brukar ordna lite julbord, omelett, gröt, okryddad och osaltad köttbulle, lite potatis. Ja, några exempel. Brukar vara uppskattat och dessutom billigt. 

Man kan bygga träsaker själv också, men då måste man vara noga med att använda rätt sorts trä samt inga giftiga färger. 
Lite extra god mat brukar jag ge :) Alltid uppskattat!
// Sofia
Mina guldar kommer få varsin SAMLA-låda (130L) i julklapp. =)
Blir nog säkert något gott att äta också till alla.
#2 hoppas att denna länken blir rätt. http://djurmaxi.se/lekpark-lasse-p-3220.html?cPath=39_76&osCsid=1f86e3dee8932fd1b3242ea0593fbc5c
Mvh
Mig
Blir nog lite extra god mat. Kanske ett julknäckebröd och lite nötter. Eller en större Bur om jag hittar någon. =)
ska nog köpa nån rolig klätterställning eller nåt :) de finns hängmattor och roliga saker ^^
och sen nån god julbuffé såkllart ;)
Någon ny rolig leksak från någon djuraffär eller en kartonglaburint;) Och lite extra gott att äta^^ Undrar vad Hani kommer tycka om granen^^
# 3 och 4
Hittade massa roliga saker där men tycker frakten är alldeles för dyr. Blir ju nästan en hundralapp bara för frakten =/
Någon som vet en internetbutik med billig frakt/fri frakt?
Så rolig tråd^^
Så rolig tråd^^
Varför rolig? =D
#16 venne xD Jag var tvungen att skriva något :P
Butiken Zoo i Bromma och Djurbiten har billiga och roliga leksaker. Jag brukar köpa något gott. Eller så gömmer jag solrosfrön i tomma jordnötsskal och låter hamstern själv hitta det, alltid uppskattat. Små hundkex är också gott, det finns många sorter att välja bland. Min hamster tycker om den vegetabliska sorten som är ca fyra cm.
//Medarbetare på Hamster iFokus och Akvariefisk iFokus.

förra julen fick mina vitmossa som blev över när vi dekorerat fönstren.
de boade,vissa tom käkade av mossan.
vår var färsk som vi tagit på tomten.
det behöver ju inte kosta nåt hamstern har ju inget pengabegrepp. de nöjer sej med hembyggen.
finns mkt man kan hitta på tex hemlagat godis, hemgjorda kräckers, färska groddar,skott av tex kattgräs,toarullar ihopsatta till gångar,skokartonger med toarullar så de kan gå ut å in på flera ställen, osv osv låt fantasin leka.
det är roligare att ha gjort själv än att ha köpt färdigt tycker jag

Jag ska ge mina små älsklingar var sin julstrumpa att krypa in i=)
Beata ska få en röd och Snuggles ska få en grön=)
Och självklart nått extra gott att äta;)
Hoppas jag hittar nått bra hus/lekpark att ha i deras lekhage, har sett en fin på djurbiten jag vill ha =)

många köper hela kokosnötter till jul.
delar man den i två halvor så blir det bra hus till dvärghamstrarna.
till guldar kan man ta en blomkruka, lerkruka, slå ur en bit, fila kanterna och måla den med giftfri färg så har man ett nytt å billigt hus som inte liknar nån annans.
Vilka bra tips!
Totte får ofta massa godsaker så därför ville jag ge honom någon leksak men jag tycker det är svårt =/
Är inte alls så händig av mig precis =)