Lofty på rymmen..
Tja, min pojkvän gick alldeles nyss för att hälsa på dvärghamstrarna, och så fick han ett besynnerligt uttryck när han kollade ner.
Sedan sade han att "Kolla vad Rugby är enorm!" (Rugby är min ena dvärghamster) och så gick jag dit och kollade - och där i ett hörn låg Lofty och sov, i dvärghamstrarnas Bur.
HUR hon har lyckats klättra in dit vet jag inte, och än mindre kan jag förstå varför hon gick just dit, men jag är mest bara glad över att de allihopa är vid liv och inte verkar ha några större skador.
Har hört lite tjafspip hos dem idag, det har inte alls låtit som dvärgarna men har ändå inte lagt någon större vikt vid det, men nu förstår jag ju vad det kan ha varit.
Hon är lite svullen på ena ögat, men något värre verkar det inte vara. Hon verkar inte ha något ont och hon kan gå och röra sig som vanligt, så jag hoppas att det inte visar sig vara något värre.
Tror jag ska sätta lock till dvärghamstrarna också hädanefter.. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
haha de kanske verlar ha haft kul iaf :)
Tur att allt gått bra :) Ingen fara med dvärgarna då?
// Sofia
#1 Haha, om inte annat så har hon fått sig en liten upplevelse nu, eller ja, alla 3 egentligen.
#2 Ja, verkligen! Vi har kollat till dvärgarna lite och de har inte fått någon synlig skråma och påtar runt som vanligt, men Rugby verkar lite mer skraj än hon brukar, så hon är nog lite omtumlad. Ska hålla koll på både dvärgarna och Lofty då jag för väl vet att smådjur kan dölja skador in i det sista. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?