Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 3257 ggr
Lojs
0

Djuraffär i Göteborg?

Finns det någon bra djuraffär i Göteborg med mycket tillbehör till hamster? (och andra smådjur) Jag beställer det mesta jag vill ha på nätet, men det är ju roligt att kunna klämma och känna på grejerna innan köp med.
Här i stan (Varberg) går det knappt ens att få tag på Hjul i guldhamsterstorlek, och jag lyckas inte få tag på frystorkade insekter.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

MimmiSötiz
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

I Mölnlycke (tätort jätte nära göteborg) Är rätt bra,de brukar ha rätt många tillbehör,insekter har jag inte kollat efter faktiskt..men mat finns det gott om,och de tar bra hand om djuren,för att vara en djuraffär då alltså.FlörtDär hittade jag en vippbräda,mitt Hjul,en gunga,maten och lite till.Affären ligger mitt emot Hemköp i mölnlycke centrum.Bara liten bit dit.(Bor längre bort..) Annars finns det en vid backaplan,den har gott om djur,men djuren bor trångt.Vid Bäckebol finns även en affär.

~Djuren ger din själ en kick~

Roxie
0

Nja inne i centrala gbg finns inte så mycket, det är utanför det finns större affärer. Som sisjön till exempel.
Zookompaniet som ligger i gamlestaden har ett stort utbud :)

// Sofia

[Doario]
0

jag behöver köpa en dvärghamster (grå sådan). Vart rekommenderas detta:)?

Helst ungar :P

Lojs
0

Går det spårvagn? =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Roxie
0

#3 Kolla på Svenska Hamsterföreningens hemsida. Där finns alla dvärghamsteruppfödare. Rekommenderar INTE djuraffär,

// Sofia

Roxie
0

#4 Till zookompaniet går det buss från gamlestadstorget. Tar 3 min :P Man hoppar av vid Alekärrsgatan.

// Sofia

Lojs
0

#6 Tack, det får jag prova någon dag! =)

Medis på akvariefisk.

sanso
0

Tråden är ett par veckor gammal men jag vill informera om att Zookompaniet i Gamlestan har lagts ner. De stänge tydligen 31/10-2011.