Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1730 ggr
jolinak
0

HÄMSK BUR!

niusha
0

Herregud!

Ofta dom ens säljer sånna sorters burar? :o

UlrikaD
1

Det är ju ingen Bur, det är ett lekhjul. Som en hamsterboll.

Malinolsn
0

Har också väldigt svårt att tänka mig att det där är en Bur, snarare någon typ av "lek-bur" isf. 
Jag såg inget strö, och en platt botten är nog att föredra för ströet och städning osv Glad

niusha
0

Aha vad bra, undra vare är för något i mitten av "buren".

UlrikaD
0

#3 Står i texten att det inte är en Bur.

Malinolsn
0

#5 Skäms läste inte i texten, antog att det inte framgick bara eftersom TS skrev att det var en Bur..

UlrikaD
0

#6 Skrattande

jolinak
0

Läste inte heller texten… Skäms

Wand
0

Gud vilken lustig grej, hahaha. Skrattande Den ser dock väldigt tät ut, kan hamstern verkligen andas ordentligt i en sådan? Obestämd Även om den bara är där en liten stund om dagen så är det ju viktigt med syre hah. Förvånad

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

UlrikaD
0

#9 Hjulet är ju i nät.

Wand
0

#10 Är det? Förvånad Tyckte att det såg ut som plast. Oskyldig

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

jolinak
0

Det är väl nät inuti plasten?

UlrikaD
1

Kan det ju i och för sig vara, jag såg bara nätet.

Går väl säkert att googla på buren och kolla upp. Gillar inte såna där instängda saker ändå:)

DwarfNome
0

Det är nog ämnat för att vara en lekbur, men det finns säkert många som använder den som Bur ändå :/

Bara för att ens dröm är ovanlig, betyder detta inte att den är omöjligt.

LOLslashFREAK
0

Jag tycker att det ser ut som att hjulet går av sig själv ungefär som ett löpband, det ser ut som att hamstern inte hänger med och ramlar och åker med bakåt! Fy!

Galenpanna

[Dominik]
0

En läskig hamster…och en läskig hamsterleksak.

Hamstern kan jo inte gå ut ur "leksaken" och sluta snurra?

guanabana
0

#15 Jag tror också det rullar av sig självt, eller jag är faktiskt rätt säker på det. Hjulets hastighet ändras aldrig utan är hela tiden konstant. Den där saken duger varken till Bur eller leksak. Usch! Skrikandes

LOLslashFREAK
0

#17 Eller hur, hastigheten är konstant och det är enligt mig djurplågeri om djuret tumlar runt som den gjorde på filmen..

Galenpanna

Linda3046
0

Jag tycker det ser ut som att hjulet stannar av i slutet iaf.. Man får ju hoppas att ingen är dum nog att tro att det är en vettig permament Bur till en hamster :/

guanabana
0

#19 Ägaren kanske hade vett att stänga av hjulet. =/