Billig djuraffär i Göteborg?
Hej!
Jag vill köpa en dunabur (stor) för en guldhamster. Nu har jag kollat på blocket.se och de flesta säljare till burarna har dem inte kvar.
Jag undrar om någon kan tipsa om en bra och billig djuraffär i Göteborg?
På deras hemsidor står det ej prisen på burarna… :(
Tacksam för svar.
*Put*
??
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Varför inte ett akvarium? dom har det billigt på hornbach.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Hur stort skall det vara då? Och långt…
för… tja… akvarier är inte som "vanliga" burar om man säger så. Men självklart att de skall funka för guldhamstrar…
Andra förslag ? :-)
någon?

Jag vet inte om det bara är arken i Varberg, men de ska precis ha en kampanj med billigare dynor. Skulle inte förvåna mig om det gäller hela kedjan.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Tack Lojs!
Ska kolla på det.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 dom som kostar 220 kr (har för mig att dom kostar deta) är 60 x 30 långa och 30 höga.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Stora plastlådor som är till för förvaring kan också funka. Jag köpte en stor SAMLA låda från IKEA för 149 kr (utan lock, men det går att köpa till lock). Jag använder den som rasthage. 79x57x42cm, rymmer 130 liter och Hjul följer med. =)
Enda grejen är att fixa en lösning för lock så de inte kan rymma, men ändå få luft. Eftersom jag bara har min utan lock som rasthage så funkar det, min guldis springer bara omkring i hagen när jag är i närheten.
Så här ser den ut, och nu finns den tydligen i svart (det fanns det inte då jag köpte men jag hade ändå köpt den ljusa transparenta).
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70102972/#/90102971/
#6 hur många dvärgar skulle vara lagligt att ha i den?
(jag är så seg i huvudet nu efter en "kul"
(ironiskt)backintervalls-träning i brant backe nu att jag inte kan tänka klart
).