Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1960 ggr
mjuhm
0

Insperation - byggtråd

Såg en tråd här på iFokus där en tjej frågar om en hylla vore lämplig till en hamsterbur.

Nu undrar jag - har ni byggt några egna hamsterburar? Egna leksaker till hamstrarna? Vore kul om nån skulle vilja lägga upp bilder, då blir detta en bra insperations tråd. (Det kanske redan finns nån?). Jag kan lägga upp lite bilder sedan.

Skriv gärna hur ni gjort :)

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Novis10
0

*Tassavtryck*

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Candela
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har gjort en gunga åt min hamster av ena halvan av en springboll (den andra halvan hade gått sönder);

Rebbie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#2 Oj vad smart! Skrattande Hade jag en hamsterbur som var lite högre till tak (har en duna) skulle jag också fixa en sådan! Har ju en onödig hamsterboll som inte används längre…

mjuhm
0

#2 Det var riktigt smart! :)

jollycox
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har gjort en lekplats åt min hamster.
Jag använde ett rör från en wishkeyflaska men pringlesrör går också bra och kartong.
Jag sågade(med en tandad brödkniv) röret i olika stora delar, mina är 3, 6 och 8 cm. sen klippte jag ut 3 "tak" av kartong som var lite större i diameter än röret och limmade på dom. För att det skulle stå stadigt så klippte jag ut en bottenplatta i kartong och limmade fast dom på den.

Jag har inte satt in den i buren än så jag vet inte om han gillar den. :)

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

mjuhm
0

#5 Fint! Ska nog göra en sån senare när jag byggt min rasthage. Riktigt smart!

goldenhamsters
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har knåpat ihop en hel del egna leksaker genom åren. Har inte bild på dem.

En gång fick jag burbrist då jag lånat ut alla mina extra burar. Då fick jag snabbt bygga ihop en egen Bur :P

Men sen så glömde mamma stänga dörren en gång när hon vart i mitt rum och min border collie dregglade på silvertejpen så allt lossnane och jag hade 4 guldhamsterbebisar på rymmen i mitt rum… Haha, fast fick tag på alla :) Tur att min hund är så snäll mot guldhamstrar.

Mvh Alicia.