Hej, undra lite om mina vackra hona.
Hej!
Jag har en liten hamster hona hemma. Som jag och mina pojkvän tror är Rysk vintervit men hon verkar kanske ha Campbell i sig. Men det gör henne inte mindre hamster för det, pga hennes färg tror vi detta. är det någon som har någon aning om vad hon kan vara o vilken färg hon har(vad man kallar hennes färg)? Hon är tillsammans med en Vintervit hane nu och dom har fått en kull vars vart otroligt fin. Som vart en ljus brunröd hane, en vit hane och en gråvit hona. dom är lite mer än två veckor nu.
OBS på bilden är hon ljusar pga av blixten.
Mvh Kim
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kanske det är en svart cambell…
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
har haft en svart en :o hon är verkligen blå :3
Finns det någon sorts dove som inte är rödögd? 
Har hamstern en ål? (streck på ryggen)
Hon är låååångt ifrån Dove :P Hon är verkligen blå,på bilden är hon extremt ljus pga blixten men kan ta nya bättre bilder på henne =)
pga att hon inte har några halvmånar tror jag ej hon är sapphire
En Blue kanske.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Finns det verkligen en variant som heter blue? :o har inte hört talas om den :o men vet du kanske om deras genetiska kod? (stavas?)

Blue finns på campbells. Genetisk beteckning, eller hur man nu säger är: aadd.
Fast jag vet inte om jag tycker att den är jätte lik en blue campbells, fast jag är inte jätte duktig på campbells, utan jag skulle nog mer säga att den påminner om mina blåa jag fått fram bland mina vintervita som har svart i sig. Så skulle väl säga att det är en Hybrid.
Fast som sagt är jag inte jätte duktig på hur campbells ska se ut och färger på dom. Men kan skicka med en bild på en av mina "blåa vintervita". :)
// Nathalie

Eller kanske inte nu när jag jämför. ;P Thihi!
Kanske är en blue campbells du har iaf. :)
// Nathalie
kan det nog vara men dom brukar vara så bitska av sig :o men det e bara tur att hon inte är det. tänkte ta henne med en annan dvärg förut men den vart aggro mot henne och efter någon månad eller så kanske lite mer….hon fick stor på öronen och allt. men det e bättre nu :o så kan ligga något i det för jag har hört att dom inte får bra ihop o.o'
Söt Vintervit btw. :3
Tänkte försöka ta bild på alla. måste dock köpa sådan kabel som mobil och dator går att koppla ihop
13# Varför e den blöt ?
#13 Håll me, varför är den blöt?
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Problem med ögat så vi tvättar det,hoppas det släpper bara "/
Jaha . Puhh vilken tur att det inte var något om att du inte viste att man inte ska tvätta dom ;)
Jag trodde som Jolinn ;p
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
haha ne stackars hamster då :o :P
Men ungaran vart söta iaf :3
Söta :) Tycker dock dom ser lite smala ut. Vad ger du dom för mat? :)
// Sofia
jag ger dom mat från skolan (himmelstalundsgymnasiet) och sen hamster mix från djuraffär, blandat 50/50 kan man säga sen kan dom få animaliskt på sidan om. Har dock tänkt på sak med att stoppa ner lite mer solrosfrön till dom :o
ok :o tack så mycket Roxie :) har inte hört det från någon tidigare så tack ^^