Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 1339 ggr
MimmiSötiz
0

Bygga ut buren..? ;O

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jo,jag undrar om man kan bygga ut dunaburar? ( http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSYPqv1hJizrj8xAQ39BCQP8t7lMxLzn65DtaY4WpWnS0GNbxTavw )

Alltså,jag menar..Typ borra/skära ut ett hål i den röda nederdelen,sätta in ett rör som leder utanför buren..Fast dfär röret kommer ut,bygger man enhage av trä typ?? Skulle det gå? :) För burarna har ine plats med så mycket mer leksaker,men det skulle nog hampisarna uppskatta.. ;D Aja,vad tycker ni?

Jag tror det skulle gå,men hur gör man med hålet i dunan,vet ni! ;)

~Djuren ger din själ en kick~

Lojs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man kan, med en lödkolv går det bra att skära i plast. Problemet är dock att hamstern kan få för sig att bo i röret och det är inte särskilt nyttigt. Om man gör hål och sätter ihop burar så får man nog vara beredd på att man kan få plocka bort röret och laga hålet.

Det är inte svårt att sätta fast ett rör om man har en limpistol och smältlim, kräver mest tålamod. Likadant om man måste ta bort röret, så är det bara att ta fram limpistolen igen och sätta fast ett nät för hålet.

Här är en bild på ett rör som jag satt ihop två rastlådor med.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
0

Här har jag satt ihop två mindre gallerburar. Jag gillar papprör bättre än plaströr, visserligen så tuggas det sönder, men det är bara att byta som det sitter här.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
0

Här har jag fixat ett lock på en plastlåda som jag har som Bur. Jag gillar glittersmältlim, men det är inget jag har i buren. =)

Medis på akvariefisk.

Lojs
0

Glömde, här är en bild på när jag precis skulle sätta fast röret. Hålet i sidan på ena lådan är det nu nät för, som ett nätfönster.

Medis på akvariefisk.