Lite små frågor :)
Hejsan har lite små frågor :P
Min första fråga är vad rekomenderar ni att man ska ha för strö? Just nu använder jag sågspån har gjort det på alla mina hamstrar men är det något som är bätte?
Jag är lite intresserad av utstälningar nu när jag har fått en registrerad hamster men är det bara dom som står så SHF eller finns det fler?
Till er uppfödare:
Är det svårt att få en hel kull såld?
Hur mycket tid lägger ni ner dagligen?
Hur får ni plats med burar osv?
Varför började ni födda upp?
Hur började just du?
Det var väl mina fråor just nu :P
Tack alla som svarar på dom :D
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
Jag tycker att toa-lätt är tusen gånger bättre än spån. :) Dels för att det ser mycket fräschare och snyggare ut :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tycker toalätt är bra, sen även hampaströ, men då jag tycker hampaströ är rätt dyrt så får jag nöja mig med toalätt
.
Är det svårt att få en hel kull såld?
Beror på vad det är för färger på ungarna, hur bra dom är i sin typ m.m. ex i min senaste kull blev sobel bö och rost/rost umb ungarna sålda rätt snabbt, medans sobel ungarna tog ett tag (den sista blev såld när han vart lite 9 veckor). Fast jag tycker mina har varit rätt lättsålda.
Hur mycket tid lägger ni ner dagligen?
Färskmat 2 gånger/dag. Sen när dom börjar öppna ögonen, tar jag i dom när jag hinner.
Hur får ni plats med burar osv?
Stort rum 
Varför började ni födda upp?
…
Hur började just du?
…
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

Okej tack för svaren :)
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är