Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 2681 ggr
Annisch
0

Exa Praline

Nu ska min älskade lilla choklad-pralin få en egen bildtråd Skrattande Oskyldig

Hon heter Exentrion's Exa Praline, och är choklad satin LH. Kommer då från Monica, Exentrion's E-kull. :D

Är så himla glad att det blev denna tös som hamnade hos mig.. Kan inte vara mer nöjd med henne, hon är så underbart söt å mjuk.. En riktig liten mjukis! :') Väldigt social och kliver gärna upp i handen. Jag är så kär så kär.. söötan! Kyss

Så här kommer alltså bilder på henne då och då(så ofta jag kan).. Skrattande

Annisch
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

i transportboxen påväg hem..

*kikar ut* :)

sötnallen :')

Haha, precis när jag skulle fota när hon kikade ut, så ba GÄÄSP.. Flört

.. Oskyldig

"Äntligen framme, ta ut mig!" Glad

Annisch
0

Några fler 'första bilder'..

..

.. Flört

naaw, hennes små rump-ludd därbak :') kanske blir en liten kjol iaf .. ;)

en liten runda på väskan.. :)

och en sista.. Flört

-

Jag vet att vissa bilder är suddiga och inte roterade(gick inte :S).. Tyvärr har vi bara en kamera just nu, och den är som den är.. ;) men man ser ju henne iaf :D Flört

Odette
0

Ja man får väl vrida lite på huvet hiih.. vilken härlig bild då hon gäspar *fnissa*

Go gumman!! :)

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Zvintos
0

Pluttsnutta =)

Annisch
0

#3 Haha ja man får ju det, sorry.. (; ska försöka se om d går att rotera nånstans sen..

Ja nog är hon go allt, så himla mysig :')

#4 Hihi jaa (:

Kommer nån bild sen på hennes första tur ute i lägenheten. :)

[Sniff]
0

Grattis! :D Supersöt liten tjej:D

TildaH
0

Naw, där är ju snygging syrranKyss

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Annisch
0

Haha ja här är hon! ;).

Nu kommer några bilder från första uteturen.. (gick tyvärr inte att rotera bilderna nu heller)

Hon skulle igentligen inte ens kommit in till detdär rummet haha.. hade ställt upp lite transportboxar osv. på varandra i en tillfällig hög- och hon klättrade såklart upp. Med övervakning av matte såklart. :) :

söt-flicka!

påväg upp..

uppe Flört

*tvättatvätta* Oskyldig

Annisch
0

Och så sista för den här gången..

Naaw! Oskyldig *pussa på*

Odette
0

Naw, hon ba; titta titta matte! Kolla vart jaaag är *vinkar helnöjd från sitt bergsklättrande*

_

UlrikaD
0

Du får rotera bilderna på din dator innan du lägger upp dem här.

Supesöt tjej och farmor vill vinka till sitt barn-barn!Skrattande

Odette
0

#11 tror hon har lite krångel med det där, vi får ha överseende.. ;)

_

Annisch
0

#10 Haha ja .. Du ska bara veta, hon är en riktig klättrare! :O Och en riktig busfia, har klättrat upp på massor av ställen redan så jag fått paniik xD Är ju så van dvärgarna, de tar sig ju inte så långt. Men hon - inte ett dugg höjdrädd ;). *sträng bevakning av matte* Flört

Annisch
0

#11 Exa vinkar glatt tillbaka till farmor! Skrattande

(Det går inte. Har ingen aning om varför, det kommer upp nån ruta där det står nått om skrivskyddad eller att den används i ett annat program :S. Måste fixa detta asså, jagvet! Glad)

Annisch
0

Kan ju meddela att lilla Exa väger hela 110g! Flört Hon kansnke inte slår brorsan spencer, menee.. vi jobbar på det!! ;)

Haha nejdå, hon får gärna vara "liten" och pluttig ett tag till Oskyldig. Fast nog är hon ganska stor ändå. *stora tjejen*

Odette
0

Men du, testa högerklicka på bilden- egenskaper, och så kollar du om det är i-kryssat i "skrivskyddad" fältet.
För i såna fall är det bara att ta bort de krysset å du kan rotera bilderna hur du vill!
En del kameror är inställda på skrivskydd, (så man inte ska kunna radera bilderna utan att först bekräfta, så man inte råkar radera dem av misstag) .

Så testa det! Kanske är det inte svårare än så hihi Skrattande

Å ja, jag kan tänka mig att hon har roligt åt dig när du kommer i 140 knyck å ska "rädda henne", medan hon själv tycker att du är heeeelt överbeskyddande.
(Men det är nog bra det, för hennes eget bästa haha)

Varför väger alla syskon mer än min *grr*

_

TildaH
0

Hon är ju sanslöst sötKyss

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Annisch
0

#16 Ah jag testade det, men fältet "skrivskyddad" var inte ikryssad.. :S Asså jag fattar inte.. vad är d för fel på kamera-bilderna.?

Haha ja det är precis så.. Jag hörde nått raspigt ljud och tänkte direkt "vad klättrar hon nuu på", och nu senast hittade jag henne i försök att klättra upp för garderoben.. jag fick paniik xD :O.

hihi, idag vägde hon 113 btw ^^

#17 Maaw hon är ju det :'3..

nu kommer lite nyare bilder på snuttan.. :)

Annisch
0

haha.. kolla hennes söta rumpludd Kyss

igen..

å igen.. x)

*sitta på matburk*

sötan! :') ..

å sista för den här gången Flört..

Såå, nu ska jag inte bomba med bilder varje dag, jag lovar xD Oskyldig hehe

Odette
0

De två sista bilderna var ju jätte fina! :)

_

Annisch
0

#20 Ja de var de enda då hon plötsligt satt still. Annars far hon runt som en raket, och det blir bara ett brunt streck i kameran.. Hehe. Dessutom tog jag dessa med mobilen, och de går att rotera ^^

Annisch
0

Längesen jag uppdaterade här, min sötnos har ju blivit över året nu -och är lika go än! Min lilla söta älskling, som idag lever med ett öga mindre. (efter en väldigt tråkig incident..) Ser kanske lite läskigt ut, men hon mår bara bra! :)

Först bombar jag lite med äldre bilder, och sist en på snuttan som hon ser ut nu med ett öga :'). Har inga supernya bilder nu, men det kommer i veckan!

-

Annisch
0

Pinsamt att jag inte vet hur man lägger in flera bilder i samma inlägg längre.. Funkar inte att göra som jag gjorde förut. Testar igen!

Annisch
0

Haha lyckades få det att funka tillslut. Här kommer då sista bilden, som hon ser ut nu. :)

Bäbis <3

goldenhamsters
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gud vilken söt tjej! Älskar en av de första bilderna när hon gäspar, jätte rolug bild, hiih Skrattande

Mvh Alicia.

[Guldhamstrar]
0

Varför har hon inget öga? :(

hon är helt underbar!! :D

Annisch
0

#25 Hihi ja det ser rätt kul ut när de gäspar! ;)

#26 För nån månad sedan bet hon sig ur sin egen Bur, och tog sig sedan in hos en dvärghamster. Så himla hemskt.. Hittade dvärg-tösen död och Exa med småsår och skadat öga. Och nu har hon bara ett öga. Hon tillfrisknade snabbt och det gick "bra" med ögat, och jag är bara glad över att hon trots allt mår bra:)

[Guldhamstrar]
0

#27 usch så hemska :O Men tur att hon klarade sig (rip dvärghamstern :'(.)

Annisch
0

#28 Ja det var verkligen hemskt.. Saknar lilla Daim., men precis som du säger är det iallafall tur att denna dam klarade sig. :')

Odette
0

Åh va längesen!! Va kul att få se bilder på henne nu Glad
Hon är så himla fin, sötiga lilla Exa *hälsa henne från gammelmatte*

_

Rebbie
0

Vilken gullis! :) Jättefina bilder i #22!

Annisch
0

#30 Hihi ja, å lika fin än. :) Hon är verkligen min älsklingsbebis, och har så roliga saker för sig. Dock busar hon inte lika mycket nu när hon blivit äldre haha, nu är hon mest baara go. Hon brukar som en råtta sitta på min axel och bli matad med solrosfrön.. Bäbis. Ska hälsa från dig!

#31 Ja söt är hon alltOskyldig Tackar