Ny tillskott
Jag va med sambon och handlade idag och skulle bara in om djuraffären för att fylla på med hamster leksaker, men som vanligt går jag alltid till smådjuren för att titta och där satt en sö liten hamster flicka och tittade snällt på mig, gick där ifrån för att hämta grejorna jag skulle ha, men kunde inte bara lämna butiken utan denna charmiga lilla dam, men e lite osäker på vad hon e för färg, är inne på något i sobel färg och då Bandad, men hon hr lixom "ljusa" fläckar på ryggen och "mörka" fläckar bakom öronen och så, men här kommer i alla fall en bild på den lilla damen.
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
sista på damen, nyfiken som bara den =)
Amor vincit omnia
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag vill få henne till sobel sköldpadd och vit, men vet inte om cremebaserade kan ha skp?. Hon är ellerfall creme-gul, då jag ser kindteckningar på henne. Hur som helst, är hon väldigt söt
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Nej hon är inte sköldpadd. Det du ser som är ljusare är underfärgen.
Ett hårstrå på en sobel är mörktbrunt längst ut, och cremefärgat längst in.
Hamstern på bilden är korthår, vilket gör att det syns tydligare så fort pälsen delar lite på sig :)
// Sofia
Så hon är en sobel bandad korthår! :)
// Sofia
Jag kunde inte lämna denna sköhet till dam kvar i butiken, utan bara ville ta med henne hem, och min sambo tillät det, så denna söta damen fick flytta in i min exta Bur (akvarium på ca 90*50) Nu är ju allt nytt och ska undersökas =)
Amor vincit omnia
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Då är hon sobel bandad då
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Okej, tack för svaren, e lite osäker på färger och så, men som sagt va inne på sobel bandad 
Amor vincit omnia