Mest nöjd med?
Uppfödare som ickeuppfödare, vad är ni allra mest nöjd över?
De jag mena är då vad ni uppfödare är mest nöjd över inom er avel & vilken hamster har varit eran "stjärnhamster". Även ni ickeuppfödare, vilka hamstrar har ni haft som favoriter? Klart alla hamstrar är favoriterna, men nånting era hamstrar gjort/gör som ni är stolta över?
Kul att veta. 
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Tassavtryck
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
putt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hm… Får nog ta och säga Eternity eftersom hon har ett så annorlunda utseende och en så go personlighet.

Mvh Alicia.
Mina hamstrar är unika på sina egna sätt. Men min lilla dvärgflicka kliver upp i handen så fort hon får chansen, till och med försöker dra sig upp i tröjan. och min dvärgpojke är super mysig och söt pga hans knubbiga kinder. :)
De hamstrar jag har nu, är väl unika allihopa.
Men vi börjar med hon jag fött upp själv, Paris.
Hon är blind, 2½ år gammal men världens matgladaste & piggaste hamster & en som inte låter döden ta henne.
Hon älskar mat & att klättra. Hade passar PERFEKT i smådjurs agility, men hon är för gammal nu.
Sen min älskade hane, Dante. Köpt på djuraffär, han är en perfekt avelshamster & tänker ta en kull på honom.
Hursomhelst behöver jag väldigt, väldigt sällan städa hans Bur. Han är så renlig av sig att det är helt sjukt! Han bär sina pluppar ordentligt till toaletten & tvättar sig väldigt noga. Kissar gör han i toaletten oxå. Bara man byter Sand 1 gång per dag, behöver man knappt städa.
Dessutom är han världens mysigaste hamster! Lugnt temperament & enormt bra hull har han!
Sen min tredje hamster som är så himla sällskapsjuk! Hon klättrar snabbt upp i handen & direkt man kommer in i rummet, försöker hon ta sig upp på gallret (bor i en duna). Hon skulle passa i smådjurs agility, men hon är inte så matglad.