Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningcampbells
Läst 773 ggr
mjuhm
0

Blir galen!

Har skrivit inlägg om min Campbell hona som snart ska paras & försöker nu ständigt få henne att öka i vikt. Jag har gett henne Barnmat med kött & grönsaker, omelett, gräs & osötade flingor i ungefär 2 veckor nu UTAN ETT ÄNDA RESULTAT! Jag har gett samma till min skruttiga dam här hemma & hon har gått upp i vikt. Har varit hos vetrinären med Liebe, som campbell honan nu heter, & dom säger att det är inget fel med henne, hon måste bara växa till sig (hon är ganska liten). Och självklart kommer jag vänta med att ta en kull på henne tills hon är tillräckligt stor! Men jag tkr väl ändå att hon borde ha gått upp i vikt? Hon hade väldigt bra hull när hon kom till mig, men inte längre.. Jag vet inte vad som har hänt?..

Kan ni på nått sätt hjälpa mig? Hur det nu skulle gå..

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

WilmaP
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kan inte så mycket om hamstrar än (ska köpa min första imorgon!) Men lycka till & hoppas det löser sig! (:

Magda
0

jag kan heller inte mkt om hamstrar, men hade det varit en av mina möss så hade jag gissat på mask.. har ingen aning om hur man avmaskar hamstrar :/ om man gör det.. hoppas att någon av alla kunniga kan svara på det..

mjuhm
0

#2 Borde inte de synas i avföringen?
Fast de kanske det bara gör på större djur..

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥