Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 965 ggr
Clariiz
0

Lilla Gubben

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag tog jag emot en omplaceringshamster. Han heter Lilla Gubben och är 8 månader gammal. Hur kelig och mysig som helst. helt kolugn.

Jag tänkte visa lite bilder på honom, så kanske ni samtidigt kan hjälpa mig med hans färg?
Kommentera inte förren jag säger till! Flört

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Clariiz
0

Lilla Gubben :)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Clariiz
0

Sötnosen <3

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Clariiz
0

Pussnos <3

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Clariiz
0

Vilken färg har gubben? :)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Clariiz
0

dubbel

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Clariiz
0

Killens Bur han kom i.
Jag gillar den inte :/ Men funkar den för en guldhamster?

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Roxie
0

Supersöt!!

Han är svart bandad :)

// Sofia

Clariiz
0

Det var min tanke också! :) Med brutet band eller?

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Roxie
0

Japp, brutet band :)

// Sofia

Clariiz
0

Vad tror ni om buren? :)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

mocchino
0

Den är helt laglig. Samma mått som en miniduna. Du lär ju märka om han tycker det är för litet eller inte. ;)

// Nathalie

Clariiz
0

Den är lite större en s, jag har en miniduna hemma också.
Jag letar efter en ny Bur, då jag själv verkligen inte står ut med den där.. Tänkte bara så att han inte mår dåligt i den eller så.

Han är fruktansvärt seg av sig :P Sover nästan hela tiden, springer inte hjulet. När han är uppe och går stannar han och står stel om en staty ett tag..
Nåja han kanske måste bo in sig lite hos mig, han kom ju trots allt igår. Sen är jag väl van med min andra hamster. Hon han fruktansvärt med energi, springer runt överallt och ska ut ur buren hela tiden.

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

mocchino
0

#12 Det är stor skillnad på honor och hanar! ;D Honor har väldigt mycket mer spring i benen än hanar! ;D Iaf här hemma! Hanarna rör sig typ från sin sovplats till maten och sen en vända till vattnet och sen till sovplatsen igen medans honorna springer runt och biter i galler (om dom vill komma ut) och undersöker hela buren! :P

Vi har haft den där buren på jobbet och jag tycker den är lite konstig av sig faktiskt. Fast jag gillar den lilla boningsdelen! :)

// Nathalie

Clariiz
0

#13; Haha, ja jag läste lite om det men trodde inte skilnaden skulle vara så stor! :P
Jag är väldigt ny när det gäller hamstrar. Tog emot min första hamster och hennes syster i maj. Systern omplacerade jag dock, och så kom den här killen nu.

Haha, det är just bodelen jag inte gillar :P För jag tänker hela tiden "åh vad skönt med en lucka i båda ändarna då når jag bra överallt", men man kan ju bara andvända den till höger..

Hittade en fin Bur på blocket nu, 100x55x50. Stor och bra. Men den var lite dyr, så jag vet inte om ekonomin tillåter det just nu.. Annars hade det ju vart helt perfekt!

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

mocchino
0

#14 Har du vägarna förbi Knivsta nångång har jag en rätt stor gallerbur som jag tror skulle passa dina önskemål. ;) Den behöver inte bli allt för dyr. ;)

// Nathalie

amsis97
0

Vad söt han ärKyss en liten sak bara, skulle ta bort plasthuset, plasthus är inte alls bra till hamstrar… annars var det jättefintGlad

Prata till ett djur som du pratar till en människa, de har också en själ och du får så mycket tillbaka!

Clariiz
0

#15; Låter jättebra :) Tror dock inte att jag kommer komma dit. Det närmsta jag skulle komma till är väl sthlm :P

#16; Ska göra det :) Tyckte synd om honom då buren var tom när han kom, ska dock köpa ett ordentligt hus honom :)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Amun-Ra
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Han e verkligen söt lilla gubben.Kyss

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Clariiz
0

Ja visst är han! Kyss
Tanken var att inte att jag skulle behålla honom, utan omplacera honom.. (förra ägarens dotter blev jätteallergisk, så jag tog honom akut.)

Men jag tror han får stanna! Oskyldig Så fruktansvärt charmig ju..

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com