Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1137 ggr
westblom
0

guldhamsteruppfödare

jag har skrivit förut men skriver igen då jag inte fick så många svar,jag söker guldhamsteruppfödare i närheten av Sandviken gör inget att jag får åka lite,det är min son som ska köpa hamster,och han vill ha från en uppfödare det känns bäst så säger han och mest seriöst,kan till ägga att guldhamstern kommer att få en Bur som är lika stor som en marsvinsbur 130 cm lång och 60 cm bred,den är kanon och mycke plats,så snälla skriv om ni vet

Amun-Ra
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har några hamsterbebisar till salu! Var ligger Sandviken? Ligger det i Stockholm så kan jag lätt frakta över till Stockholm.

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Ellenfyrkant
0

Ett tips kan vara att kolla Svenska hamsterforeningens hemsia där finns en lista över registrerade uppfödare i Sverige.

Mvh Ellenfyrkant

mocchino
0

Ett tips är ju annars att kolla på djurtransport iFokus och kolla om det kanske är nån som ska åka mellan sandviken och en annan stad och köpa från den staden. ;)

// Nathalie

Odette
0

Jag har en jätte go och lugn hane till salu, men bor tyvärr uppe i Västerbotten.. Men håll utkik på SHF's forum. Där annonserar många privatpersoner och även reggade uppfödare ut djur och planerade kullar osv. Alltid ett tips att hålla ögonen öppna där Glad

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

westblom
0

ok,Sandviken ligger i Gävleborgs län,och tack för tippsen ska kolla upp det

Ellenfyrkant
0

Vill för övrigt pusha för att ni väljer att "besvära" er med att leta uppfödare snarare än att vända er till djuraffär!!

Mvh Ellenfyrkant

miacaliza
0

Transport brukar lösa sig om man har lite tålamod…jag har ett marsvin som kommer upp från Skåne till Kvicksund nästa helg så hämtar jag där :) så allt beror ju på hur långt du är villig att åka för att hämta.

Finns ju många uppfödare runt om i landet, jag köpte våran Alex från Sulfidas i Göteborg och hon tog med hamstern hit till Ludvika när hon åkte upp och hälsade på sina föräldrar. Man vet ju aldrig…allt kan ju lösa sig lätt, så hör dig för…kanske finns någonstans hamstern kan mellanlanda också, tex här hos oss :))

Roxie
0

Jag har två bebisar till salu (6veckor gamla), finns i Göteborg :)

// Sofia

mocchino
0

Den som jag kan tänka finns närmast är väl Lotte Blom, Hälsingeskogens uppfödning som finns i Marmaverken men det är väl ändå nån timme ifrån där ni bor om jag fick in rätt på eniro dvs. ;P

Vet däremot inte hur hon har det med kullar just nu men du kan ju skicka iväg ett mail till henne på: lotte.blom@soderhamn.com

// Nathalie

westblom
0

tack för tippset har skickat i väg ett mail till Hälsingeskogens uppfödning,så vi får se om jag får napp

westblom
0

jag har pratat med Lotten Blom hon har ungar nu och väntar ungar om 5 veckor,och det tar typ lite mer än 1 timme att åka dit så det är inga problem,så tack än en gång för tippsetSkrattande

UlrikaD
0

#11 Vad kul! Jag har haft flera "Hälsingeskogarare" här under årens lopp. Lotte har stora och jättemysiga hampisar!Skrattande

westblom
0

jag har haft en som hette Hälsingskogens Malaysia hon var såå söt hon vart nästan 3 år,tog emot henne från en som inte kunde ha henne nå mer ,men nu  blir min pojk glad när han ska få en hamster igen,han tycker de är så roligt,han håller på med dom jättemycket,så han får ge sig till tåls och vänta till dom är flyttfärdiga