Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 876 ggr
Lillyblossom
0

Vad tror ni?

Jag bara måste fråga vad ni kunniga här inne tror om den gröngula buren?

Är det en bra Bur tror ni? Hjulet vet jag ju inte storleken på så det får man ju kolla att den är tillräckligt stort, givetvis. Men annars? Storleksmässigt osv.

Lillyblossom
0

Öh, om inte annat så är jag intresserad av att komma över en bra Bur. Nu har jag ju inte möjlighet att skaffa djur till den förrän jag flyttat, men vill ändå se till att jag har allt som behövs… Bor i södra Halland… ;)

Carjos
0

Är det till dvärg eller guld? Till dvärg skulle den kunna funka men till guld tycker jag personligen de är för små.

/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.

http://kolarangen.weebly.com

Lillyblossom
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hade tänkt mig guld iof. Men skulle de räcka till två dvärg alltså?

Roxie
0

Jag tycker de är för små för både guld och dvärg. Har nämligen haft en sån, och de är verkligen på tok för små!

// Sofia

Ellenfyrkant
1

På gränsen till för liten skulle jag sga.

#3 Två dvärgar behöver Minst lika stort utrymme som en guldhamster, de är ju 2!!

Mvh Ellenfyrkant

Lillyblossom
0

#5 ja, jag tänkte väl. Kändes väldigt ologiskt annars. Nog för att de heter dvärg men… ;p

Ok. Så helst något större då… Tack för era åsikter! :D

UlrikaD
0

De burarna till vänster är ju minidunor. Och visst kan man tycka de är små, men de är inte mindre än Antonius-lådor som många har, även jag själv.

Men har man möjlighet så ska man ju naturligtvis köpa större. Men många har just denna storleken på burar.