Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 1069 ggr
RaraVirre
0

R.I.P My Little Star 3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

R.I.P My little star </3

Idag kom jag hem från min motorcykelsemetser med min pappa och då får jag veta av min mor att när hon släppt ut min hamster i "bollen" så har hon gått ifrån och då har bollen på något vis öppnat sig.

Det var ju soligt för tre dagar sen så alla dörrar och fönster var öppna.Vi har tyvär inte lyckats hitta henne för det tog mamma flera timmar att inse att hon var borta och så. Jag bor på övervåning och vi har typ..så man kan gå ut på ett taket med en dörr. Denna stog ju tyvär uppe så hon har troligtsvis trillat ner från taket och sedan har nog någon katt tagit henne Gråter

Jag saknar dig så Stjärna

-----------

Jag är tokig här hemma eftersom jag inte fått bekräftat att hon är borta. Men eftersom vi lagt ut små mathögar och inga av dom har rört sig i hela huset så..Rynkar på näsan

-----------

P.S. Jag letar nu efter en ny hamster som kanske kan fylla det tomrum som är här hemma och då letar jag efter en långhårig rex..så om ni nu skulle ha det nära Skaraborg så skulle jag vara väldigt intreserad.

----------

I Miss You My Little Star </3

UlrikaD
0

Beklagar!

Jag har en hel kull med  lh rex härhemma men jag tycker inte att ni ska ge upp ännu. Utan fortsätt att leta, hamstrar kan gömma sig på de mest konstiga ställen.

Hoppas ni hittar henne.

goldenhamsters
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Beklagar verkligen!

En gång så rymde min hamster Ella. Hon lyckades gnaga sig ur buren och jag hittade inte henne på ett helt dygn. Det var min hund som hittade henne, jag bad henne söka och hon fann henne direkt (hon älskar hamstrar).

Men ibland kan det hända att man inte hittar hamstern alls, och det är ju värre än att hitta hamstern död nästan. Min väns hamster rymde från sin Bur på något vis som vi fortfarande inte hittat anledningen till och hon blev aldrig hittad.

Men ge inte upp hoppet! Hon kanske har bosatt sig i skafferiet och äter mat. Man vet aldrig.

Lycka till och tappa inte hoppet än!

Mvh Alicia.

[nadvard]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Beklagar :( Hoppas hon dyker upp!
Det värsta är att inte veta vad som häntRynkar på näsan

Miilla
0

Sorgligt, jag hoppas verkligen att ni hittar henneRynkar på näsan

RaraVirre
0

Tack…men jag tror ärligt att hon är borta hon har varit borta sedan i söndags och vi har letat överallt till ochmed bakom kylskåpen och min gadrob och hundarna har sökt men inte hittat något :(

[Alexis78]
0

Men hur kunde det ta din mamma flera timmar att inse att hon var borta? Satte hon hamstern i bollen och lämnade bollen utan uppsikt i flera timmar?

RaraVirre
0

Amen hon var i tvrummet så hade hon gått på toa och så satte hon på tvn igen och så märkte hon det inte Skäms Min mamma vet inte så mkt om hamstrar.