Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 3583 ggr
Lojs
0

Favoritmat/godis

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad har era hamstrar för favoriter? Jag håller på att testa lite vad min lille kille gillar och än så länge är det smaskigaste vanliga maskrosblad…

Jag minns när jag hade hamstrar förr så var det många av dem som blev jätteglada och helt tokiga när jag fångade gräshoppor till dem.

Skicka gärna med bild! =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

UlrikaD
0

Färsk persilja på klar första plats. Sen broccoli och ärtor som god två tror jag.

goldenhamsters
0

Barnmat helt klart! Tallrken blir renslickad när det serveras.

Mvh Alicia.

Lojs
0

Tack för svaren, då har jag lite nytt att testa! :) #2 vilken sorts Barnmat? Det finns ju hundratals sorter. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Roxie
0

#3 Mina gillar framför allt spaghetti & köttfärssås :) Det bör dock vara Barnmat som är upp till 6 månader.
Persilja, maskrosblad, blåbärsris och ruccola är annars väldigt populärt här :)

// Sofia

[Emma--]
0

Här är det lite olika. Jag brukar ju lyxa till det med lite Barnmat åt dom, men två av ungarna i kullen verkar inte vara så imponerade av "geggan" som serverats.
Ärtor gillar alla, och majs. Groddar brukar dom få ibland också och det brukar dom flesta äta duktigt. Ruccola också.

[nadvard]
0

Min tjej älskar gröt! även här är maskrosblad poppis!
Lite kattmat sitter också fint :)