Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1195 ggr
kaizoR
0

Fredag den 13e...

… Jo det märks. Idag tappade Torulf ena framtanden, på överkäken och den andra satt helt löst. Troligtvis så hade han fastnat på något vis och fått panik… Så det blev att åka till veterinären och dra bort den lösa tanden samt klippa de undre tänderna.
Så nu ser lillen tandlös ut och kan inte käka för hård torrfoder.
Eller rättare sagt inte få upp den i munnen.
Så nu följer han barnmatsdieten ett tag och sedan risgrynsgröt och så får vi hoppas att allt växer ut som det ska.
Min lilla, lilla gogris…

Jolinn
0

Nej men gud Rynkar på näsan

Amun-Ra
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Usch vad hämskt! Som tur har det inte hänt mina hamstrar nåt! Men min dator har djävlats med mig mer än vanligt så det har börjat gå rejält på nerverna. Men det är ju ingenting jämfört med va lilla Torulf ha fått va med om idag.

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

goldenhamsters
0

Nej så hemskt Rynkar på näsan

Jag själv märker av fredag den 13. Har vrickat foten rejält och har fått ett köttigt skavsår på ett av fingrarna. Dum som jag var, red jag utan handskar.

Mvh Alicia.

kaizoR
0

2# Ja han är helt slut efter all smärta idag… Hängig och sover som bara den. Det är ledsamt att se hur han försöker stoppa in torrfoder i munnen och det bara ramlar ut igen … Knappt så lillgubben orkar äta barnmaten. Gråter

Amun-Ra
0

#4 Äsch va trist! Men vem vill äta efter ett tandläkar besök! Tror nog han mår bättre i morgon för att äta lite god Barnmat. Han repar sig nog skall du se! Men förstår att det inte är så kul att se honom just nu när han ser lite deppig efter tandläkar besöket.

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Bulba
0

Naw lille totte… Rynkar på näsan Hoppas hans tänder fixar sig nu då Glad