Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1928 ggr
[nelly104]
0

Fäboden?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej,

Är det någon som har köpt hamstersaker på Fäboden? har dom bra kvalite? rimliga priser? osv..

Köpte en Bur och lite diverse saker där i går, så jag undrar om ni tror att sakerna kommer hålla? skulle ni rekommendera fäboden? har dom bra kvalite på maten? Det är ju väldigt billigt så jag tänkte om det inte är den bästa kvaliten på maten.

http://www.faboden.se/

Tack på förhand, Maja

Imasy
0

Jag har bara hört gott om den butiken, men har aldrig handlat där själv.

Linda3046
0

Har aldrig haft några problem när jag handlat där :) Att det är så billigt tror jag beror på att det ligger lite utanför uppsala så de borde inte ha så höga lokalkostnader och sen tar de ju inte kort så de har inga såna avgifter heller.

LinneaJohaanson
0

Jag jobbar på fäboden och har köpt djurgrejer där nästan hela mitt liv!
Dom har otroligt bra och låga priser på allt dom säljer. Inte bara för låg lokalkostnad utan också för att det är helt sjukt vilka priser vissa har.
Dom tjänar fortfarande jätte mycket på det dom säljer och varför då ha så sjukt mycket högre priser?

Dom har otroligt bra djurvård och burar med mera.
Kommer nog aldrig köpa saker på andra ställen, pelletsen jag köper till kaninerna är 25 kg för 170 kr medan så mycket på tex arken kostar runt 600-700 kronor!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

[nelly104]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jaa det är ju jätte billigt! :D jag tycker att det är bra saker o priser så jag kmr nog inte byta djuraffär.

3# jaa det har du rätt i, vrf ha så sjukthöga priser? det är ju jätte dyrt på Arken så jag handlar aldirg där. jag bor i sala så det är ju en bit att åka till fäboden men det är det värt :)

Tack för alla svar!

Linda3046
0

Ja fäboden har väldigt bra priser, synd bara att det ligger så långt bort så jag kan inte åka dit så ofta :/ Sist jag var där hade de en förblandning med insekter i (alltså som proteintillskott, inge ohyra haha Flört). Någon som vet om det fortfarande finns och hur mycket det kostar isåfall?