"Hamstrar" i toaletten!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Heej.
Jag har ett problem och det är att min hamster "hamstrar" i sin toalett. Jag har försökt att ta bort maten och godiset därifrån för jag tycker att det är lite ofrächt att bajsa på samma ställe som man lägger sin mat o godis
Någon som har varit med om samma problem eller vet vad jag kan göra snälla hjälp mig
Testa att flytta toaletten, det gjorde jag med min förra hamster och det funkade
Oj, hehe. När jag läste rubriken trodde jag du menade: Hamstrar i toalätten (i människotoan) 
Hamstrar kan ha en del konstiga ställen att lägga sin mat på. För det mesta brukar de ha maten i ett hörn eller där de brukar sova.
Har du en sån här hamstertoalätt med tak? Hamstrarna kan ibland missta och tro att det är ett mysigt litet bo med Sand i botten.
Ha en glasslåda med Sand i som är lite större till din hamster. Tror din hamster väljer ett annat ställe att lägga maten på då 
Mvh Alicia.
HAHAHAHA nej inte i människo toaletten
jag har redan två skålar en stor med chinchillasand i och sedan en sån där toalett med tak, och där i har jag typ någon annan lite stenigare Sand men ska testa att flytta på den men det blir nog lite svårt eftersom att min Bur inte är jätte stor
Tack för tipsen <3
#2 Läste det också så :P
Jag tankte hur fasen hamnade de där :P
HAHAHA ja det kunnde ju kanske misstolkas litee
#2 ja, he he du är inte ensam!
Läste det också så xD
#2 Jag med faktist! Jag tänkte…vad är det för galning som har slängt hamstrar i toaletten som du har hittat…hehe…så fel man kan tolka ibland.
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/