Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 4720 ggr
NathalieT
0

Fleece filt ?

Kan man lägga in en liten bit fleece filt i hamster buren som hamstern kan boa med? För den ser ju så mjuk och skön ut ! ;)

Rebbie
0

Undrar precis samma!^^

HamsterMarie
0

*bokmärke* :)

NathalieT
0

Hehe ;)

NathalieT
0

Ingen som vet ? ;)

[Maijah]
0

Fleece har ju inga lösa trådar som kan ätas upp iaf.. Har alltid använt fleece till marsvinsflocken.. Men hamstern kanske kan tugga sönder den i bitar ändå? (fast de gnager nog inte lika mycket som gerbiler..;-)

Testa med en fleecebit på golvet när h*n är ute och motionerar? Och se vad H*n gör med den?

NathalieT
0

Mm , ska testa ;)

Luisa
0

jag hade flecefilt i min hamsters Bur. men märkte efter ett tag att han hade tuggat sönder lite. ungefär två 3 cm i diameters hål. men min hamster tuggar på tyg.

Luisa
0

jag hade flecefilt i min hamsters Bur. men märkte efter ett tag att han hade tuggat sönder lite. ungefär två 3 cm i diameters hål. men min hamster tuggar på tyg.

Rebbie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hade min guldis Diezel ute och springa igårkväll på fleece. Han tuggade inte på det men tja.. kanske en hamster tuggar på det om den har det i buren som #7 säger.

Candela
0

Klipp dem i små bitar, då är nog risken mindre att de vill gnaga sönder dem (eftersom de redan är i lagom bitar för att boa med).

Jag har gett min hamster barnens trasiga strumpor (fast klippt ner i mindre bitar). Det uppskattades Skrattande

NathalieT
0

#10 Ska göra det! :)