Min lilla Shiro 2
Den gamla tråden blev lite lång så jag startar en ny Shirotråd.
Jag har inte uppdaterat den andra tråden på länge, men fotat isbjörnen har jag gjort (såklart
). Här kommer en massa bilder!

Du tar sådana underbara bilder så jag blir grymt avundsjuk.
Kryddpojks-syskonen vinkar härifrån. Och mamma med såklart. Puss på näsan!
Sötplutt! 
Han är ju så otroligt söt! Isbjörn är verkligen det perfekta ordet som beskrivning! :D hahaha 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Jisses, vilken kille
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
gryymt söt, man vill ju bara krama om.. :')
Jättesöt! 

de första bilderna ser helproffsiga ut^^ Jättesöt hamster.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Så klockrena bilder. Jättefina allihopa!
// Sofia
Hahahahahah gud vilken underbar guld!
Ääääälskar #13 hahahahahahahaahahh <3

Lilla gose-pojken. Han är en kopia utav brorsan Timotej, bara en annan färg. Han har precis samma ansikte.
Han är super duper sööt vill ha!!
Skyll inte på mig om han är borta imorgon
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Jättefin plutt du har där! :)))))
Vilken otroligt söt liten kille! Jag föll pladask för bilden i #11! 
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
ÅÅH!Så underbar!
Och vilka ögon!!!Jag tror jag svimmar!:P

åh tappade andan när jag såg honom! vart kommer han ifrån?
//Anja

gudomligt söt!!!! otroligt fina bider också! :))
//Anja
#35 Guud vad jag älskar den här bilden. Vet inte varför men han ser så underbar ut så det finns inte. Så go å mysig i kroppen å pälsen- å titta på dom små fötterna *naaaw*
Han är super vacker, såååå söööööt 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Några nya bilder på världens sötaste Shiro. Tänk vad fort tiden går - han är redan ett år och tre mån.
Men minst lika söt, snäll och pigg som han alltid varit.
Fina lilla gubben.. 

*Suga på tummarna*

Sötare än sötast ?

"Men matte, vad gör du där nere?"

Sen blev det tyvärr inga fler bilder denna gången. Han vill mest gå runt och nosa. :')

Amen gud så sööt!!! Hade en liknande men med svarta kindfläckar. vete tusan färgen men lika var dom då iallafall =)
Åh.. vilken liten bomulls tuss..! Super söt jue 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
NÄH; JAG TROR JAG SVIMMAR! Jättesöt när hon sjunger !!!! 
#53 Du menar hAn.. är ju en kille 
_

Han är ju helt underbar!!
Syskonen vinkar glatt härifrån. Jag trodde verkligen att jag gick överstyr när jag behöll hela tre stycken ur den här kullen.
Attans också, jag skulle behållt fyra!
Så vill jag offentligt tacka för världens sötaste julkort jag fick från Anna med Shiro på. Hänger på mitt kylskåp och är så fint!!

Klart kortet uppskattades, tog med mig det och visade det för hela släkten.
Sitter här och tittar på min nuvarande kull och funderar på om jag kanske ska behålla minst hälften för att vara på den säkra sidan.
Fast det finns ju inga isbjörnar i den här kullen i och för sig.
Den här hamster är den finaste jag någonsin sätt!
Jag vill också tacka offentligt, för jag fick ju faktiskt ett jätte fint julkort jag också. Från Emulion & Anna! Kommer aldrig att vilja ta bort de kortet, det står så fint på köksbordet å jag blir lika varm och glad varje gång jag ser hans lilla näsa. Himla kul att få! ^^
Men jag håller med ang att tiden går fort.. hur många gånger man än konstaterat det så blir man lika förvånad varje gång man inser det 
_
Oj, jag menar han… hehe 
Han är så söt så man bara smälter och rinner av stolen. 
// Sofia
Han är så himla sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööT?
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
#62 Aw, det är så kul att höra att korten uppskattas. :D Ja, det känns som Shiro kom hit nyss. Minns fortfarande så tydligt när jag hade hämtat honom och satt på tåget hem och tittade på honom genom burken han låg i.. En liten mini-mini-isbjörn. 
#64 Haha - "rinner av stolen".
Men ja, man gör ju det. :')
#65 Tackar :D

Som sagt…kryddpojkarna alltså!
Gud vad otroligt söt! :) Vad är den för ras? Och varifrån har du köpt den fina lekhagen, dvs "stängslet"? :)
Som sagt, alldeles underbar!
#70 Tack!
Han är en långhårig guldhamster. Lekhagen har jag köpt på djurmagazinet, men jag tycker inte att den funkar så bra, i alla fall inte till guldhamstrar eftersom de lär sig att rymma ur den direkt. Så jag måste sitta och vakta hela tiden när de springer i den. Till dvärgar kanske den funkar bättre, men jag har ingen aning eftersom jag bara har guldar själv. :)
Åh vilken söt pälsboll !! 
Kommer kankse lite sent men var bara tvungen att berömma han söthet !! 
Okej, jag skrev det just igen men måste skriva det på nytt, jag har aldrig sett en så söt hamster!! <3 Alldeles bedårande! Och det är faktiskt tack vare din lilla sötnos som jag nu är ute efter en ljus långhårig hamster. Vill ha en liknande för den är ju så underbar :)
Ja han är så nedrans gullig den där *peta på*

_

Sötaste fluffet i heeela Skövde!
Du får inte slänga upp så söta bilder på en så söt hamster Anna, någon kan ju kidnappa honom!
Smälter av att bara titta på honom, och dina bilder gör ju inte saken bättre direkt!
/Sipa från BDB ;)
#75 Ja, man vill bara sitta och peta och pussa på honom hela tiden. Tur att hampisar sover på dagarna så att man inte kan gosa med dom jämt, annars hade man inte fått så mycket annat gjort. 
#76 Klart han är! (Tillsammans med mina andra fluffbarn då) 
#77 Kul att du finns här på iFokus också! Jag får nog börja sätta hänglås på hans Bur snart, för säkerhets skull.
Har du bestämt dig nu då - blir det en hampis eller inte? 

#79 Nämen åh!
#78 He he mig blir du inte av med så lätt!
Japp det blir en liten hampis från goldenhamsters. =)
#82 Ja, ska bildbomba sen när han kommit till ro och när jag sen har honom i min hand, men först måste jag få hem honom!
*drömmer redan mig bort ha ha!*

#84 Han har redan packat ryggsäcken och sagt åt mig minst tio gånger nu att jag inte ska glömma och packa ner hans mat så han inte svälter ihjäl på vägen till Skövde.
Sen har jag blivit tillsagd att jag måste se till att hans päls ser jättefin ut så han inte blir mobbad av Shiro. Jag vet inte allt vad Razz har sagt att jag ska göra. Måste nog gå och lägga mig så jag är utviad tills imorgon.
#84 Naaw va kul, drömmen är då på ingång för din del då, förväntar mig en bildbomb från dig sen!
Det är inte riktigt 100% bestämt än vilken av dom två rex hanarna det blirsom jag förstått det iaf, så än så länge vet jag inte. Men det jag vet är att det är en Creme sö lh Rex och kommer att heta Banana split!
#85 Hi hi
#85 Haha, hur ska jag klara av att göra honom nöjd hela resten av hans liv om han är så krävande redan nu? Om Shiro mobbar honom för dålig päls kan han mobba tillbaka när han vuxit klart, och säga att Shiro ser ut som en liten barnrumpa med sina 158 gram, och isbjörnar ska ju egentligen vara större än brunbjörnar! 
#86 Det ska komma en megabildbomb - jag lovar! ^^
Creme sö är så fint, och med rex blir det ju ännu snyggare! Sött namn också.. En liten bananhamster.
Jag har aldrig haft en creme men om jag ska fortsätta att ha så många hampisar som jag har nu hela livet kommer jag väl ha ägt alla existerande hamsterfärger till slut. 
#87 Ja jag föll pladask för den färgen, första gången jag såg den var jag fast! Så otroligt söt! Så jo, måste ju ha en liten creme och rex gör det bara ännu sötare! 
He he ja det finns stor risk för det !