Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 2606 ggr
Charlie2006
0

Reptil sand?

Vill inreda mina robbars terrarium till ökenlandskap och behöver någon Sand som inte börjar lukta efter några dagar, är relativt billig och inte faller ihop som ex chincilla Sand gör. Så undrar om ex sånhär Sand skulle funka: http://www.zoosajten.se/repti-sand-p-1336-c-356.aspx

Om ni har förslag på någon annan Sand får ni gjärna skriva :).

Även undrar jag om detta skulle funka eller skulle det bli för tort för hampisarna?

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Novis10
0

Jag tror det skulle funka:)

Bara min åsikt.

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

EternalWinter
0

Jag anvander det till min dvarg och han alskar den, han ar i alla fall valdigt fin i palsen.

Jag tycker den ar bra just for att den inte luktar lika snabbt som vanlig hamstersand.

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

Charlie2006
0

#2 Hur är sanden, faller den ihop?

Funderar även på att blanda ut sanden med ex reptil bark för att det inte ska vara jätte mjuk att gå på, då jag vill främst att inte klorna ska bli för långa vilket jag tror dom kan bli om det är enbart Sand som underlag

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

TildaH
0

Kan det bli lite väl torrt, eller kanske dammigt?

Ingen aning, bara funderar. Men de låter intressant, du måste visa bilder efteråt!

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

EternalWinter
0

#3 Nej, jag tycker inte den faller ihop. Men den ar ju valdigt finkornig och mjuk.

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

numnumnum
0

Man ska ej ha Sand som Bur underlag farligt för lungor nånting med slemhinnor och ögon