Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 2665 ggr
Cakado
0

Beteende ibörjan?

Hej :)

Hur bettede sig era hamstrar dom första dagarna när dom kom hem till er??

Jag fick hem min lilla Alvin igår <3 Han var väldigt aktiv hela em/kvällen. Hjulet gick varmt :)

Idag därimot har han varit så lugn. Gått ut och ätit och druckit vatten, sen har han gått in i sitt lilla hus och ätit/sovit och boat. Han är väldigt cool. Tittar fram ur sitt fönster och tar matbitar ur handen, så stressad verkar han inte.

Självklart är det världens omställning så jag är inte orolig (bara pytte), men det vorre intressant att höra hur era hamstrar var :)

Cakado
0

haha!

2 sekunder efter jag hade skrivit klart vaknade han och började röjja :)

HamsterMarie
0

Första dagen kan de vara lite ivriga eftersom det finns mycket att undersöka Flört

Odette
0

De jag fått hem har i regel varit rätt nyfikna och pigga på att komma ut och undersöka omgivningen. En del kan vara lite försiktiga till en början men det brukar ju ge med sig allt eftersom de gör sig hemmastadda Glad

Har du Hjul i buren så se till att han inte springer i det konstant.. de kan lätt bli lite maniska då, samt att man med fördel kan vänta med Hjul tills de är iaf några månader gamla. Bara som en liten parentes Tungan ute

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

TildaH
0

Bägge två har varit absolut sjövilda, tokiga o busiga, haha.

Lät dem springa av sig lite på golvet men ändå spenderades hela natten med att röja runt i buren. Jisses vilken energiFörvånad

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Novis10
0

Min första hamster var super gosig och pigg,nyfiken:)

Mina andra hamstrar har varit lite försiktigare.Vissa har bara undersökt buren.

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!