r.i.p Myggan
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Nämen gud så synd
Sov gott myggan?
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
gud så tråkigt. Beklagar, är ju inte sånt man räknar med ska hända 
Stackars liten, hoppas han slapp lida mkt:(
// Pabblo

Näe, vad hemskt! RIP myggan 
Beklagar 

R.I.P Myggan.. det var ju han som du köpte först av dem tre ju
.
//Camilla
Beklagar D: men varför bet han honom i ansiktet?
#7 Dom bråkade, Bart mobbade även ut den andra som gick med dom, men han flytta Pirate i tid. Vet inte varför i ansiktet, troligen ville han döda han, men årkar inte fråga mig varför, inget jag kunde gjort annorlunda då dom aldrig bråkat förut.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
R.I.P Myggan 
Vad tråkigt ..
Rip!
Det är alltid tråkigt när sådant händer! Rest In Peace Myggan!
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Nä fy så hemskt! Bli biten i ansiktet…..
RIP!
men näääe… inte dom! Finaste vackraste trion.. å den synen att komma på dem så.. de kan man ju lugnt skippa. Snövligt som skrövelen!! Uuuuh 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Nej vad tråkigt! :(
Vila i Frid, Myggan<3
Tack allesammans
.
Jag visste att han skulle dö i förtid, då han hade ett hjärtproblem, men ett halvår är på tock för ungt
. och synen när jag såg hur Myggan såg ut, nä ush den vill jag bara glömma.
//Frida

men åå vad synd stakarn beklagar
hoppas att han får det bra i djurhimelen.
Förstår dig, det är nog så jobbigt att förlora dem. Men att hitta dem i ett icke-fräscht stadie gör det inte lättare direkt.. såna bilder finns alltid kvar på näthinnan.
Men man får försöka minnas honom som han va när han var i livet, frisk, knubbig å himla söt :')
Tycker det är så himla makabert såna här saker, det kanske inte är ofta det går såhär långt och händer så plötsligt. Oftast ser man ju att de börjar bråka mer och mer, å att de får tid på sig och en möjlighet att göra upp utan större slagsmål. Men usch, de här va inge kul alls :(
Beklagar verkligen, det är bara så olyckligt !
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#16 förstår dig verkligen, det kan vara en sån hemsk syn.När min kanin dog hade han ca 100 maskar komma ut från hans anal…dom åt honom långsamt innuti, kommer fortfarande ihåg bilden när jag tänker på honom. Och ha dog för ca 2 år sen.