Emulion
Idag fick jag äntligen hem min efterlängtade hamsterpojke Exentrion's Emulion. Han kommer från Odettes E-kull (E: Kanel, U: Paradisgårdens Vilje).
Jag är så kär i honom, lilla söta chokladpralinen. ^^
Fotade honom lite när han undersökte sin nya Bur tidigare idag så här kommer lite bilder. 
Ivrig att komma upp ur transportburen.
Åh så söt han är!
// Sofia
Så det var hos dig han hamnade, naw! :) Hur söt som helst ju, å allihop i den kullen är ju bedårande :')
grattis till nykomlingen!
:)
Spencer vinklar glatt med sin lilla svans till snygg brorsan
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
hihi men vad söt han är! Jag har fått hem syrran idag med ju ;) Galet sån vacker tös! :') Bilder kommer inte förens senare dock.. min kamera behöver laddas :] Ska bli kul att följa så många som har bebisar ur E-kullen :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Åh va söta bilder du fått.. han var nog glad att äntligen få komma hem! Lill plutten, jag tror nästan att deras pälsar hann växa en del under tågresan haha. Fick nästan en chock när jag kikade ner i transportburarna. Eller så var det bara min trötta hjärna som gav mig ett spratt 
#10 jag håller med, man får en chans att följa dem på ett helt annat sätt :')
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#11 Hihi ja, man blir ju nästan lite tårögd när man ser bilder på sina 'bebbar' när dem växer upp :D
/Matilda

Han är jättefin, grattis!
Vilken mysig fluffboll. :)
Vilka härliga bilder! Alla är verkligen gudomliga ur den kullen :)
// Sofia
Så söt ^^
hihi men så söt man kan vara dååå! :D
/Matilda
Jag ser vem av oss som fick poseraren
, skulle själv fota lite bilder igår, men majoriteten av tiden gick till att hindra honom från att göra självmordhopp från fåtöljen
--------------
du får gärna lägga upp lite fler bilder snart, nyfiken på hur han har det 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Vilka underbara mussepigg-öron! 
// Sofia
Vilken stilig brorsa
--------------
Ingen fara, jag kan aldrig få nog av bilder på honom så :) Han är himla fin, å du har ju lyckats få super mysiga bilder på honom *tummen upp*
_
Haha vilken söt liten herre:)
// Pabblo
#46 Hihi, det brukar vara så. Men det är ju det som är tjusningen med att fota dem 
_

*Dregglar* 
Tror minsann att jag måste sätta Spencer vid datorn o förklara att så där ska man posera när matte kommer med kameran
--------------

Helt galet fina bilder som vanligt.
Fattar inte hur folk bär sig åt. Innan min kamera säger klick har ju hampisen hunnit byta postnummerkod. Tut-tut!

#63 Tror jag kom på en mycket bättre plan.
Jag lånar ut mitt gäng till dig i en månad ungefär. Då hinner du fota en om dagen.

#65 Attans, du kom på mig. Det var ju det bästa med hela planen ju…
Såå fina bilder.. kanske behöll jag fel skrutt- eller ja, jag Vet att jag behöll fel men de hjälps inte. Kär i mitt dampbarn ändå 
Mulisen är nog en av de finaste ever, maila mig ett par bilder så kan han få va med på hemsidan 
_

#67 Haha dampbarn xD Gav mig ett gott skratt! 
#69 Ah, toppen! Han är verkligen super fin. Ser så snäll å go ut *naw*
Näe, man kan nog aldrig välja "fel". dampbarnet lär mig tålamod och respekt, en nyttig läxa tycker han medan jag själv blir lite sne i ögat. Men det är kärlek även det 
_
#71 Absolut, å jag är glad att ni andra fick vettiga ungar iaf.. *nej jag låter inte alls negativ och sarkastisk*
Säger det såklart med glimten i ögat! 
_
#73 haha, ordvitsarnas drottning har varit i farten.. om han är en dam-pung, hade han då varit en dams penga pung.. eller en pung som satt på en dam? Hmm. Nåväl, han ger mig många skratt och jag älskar ju hans tokiga påhitt. Haft en del skvätträdda råttor genom åren, men trodde inte hamstrar hade orken att skvätta till så sega som de kan va ibland 
Tycker dina bilder på mulisen är så fina, du har verkligen lyckats fånga hans charm 
_
#74 Han är väl mest lik en pengapung i så fall.
Han verkar vädligt personlig i alla fall och vacker så det räcker och blir över. 
Åh, tack! :D Jag tog lite nya bilder igår och idag.. Men det är så många så det kommer ta en stund att gå igenom alla.. ^^ Ska försöka ladda upp dom inom några dagar i alla fall!