Exentrion's Baileys Reverse
Får väl ge honom en liten egen tråd, pojken som jag behöll ur Kanel/Aqua-Tini kullen! Silverchoklad bandad rex, kh (bär på lh).
Han är en helt underbar pojke, aldrig varit såhär kär tror jag. Han är hur lugn å go som helst 
Jag börjar hans bildtråd med en filmsnutt faktiskt- jag har speedad upp den lite så ni inte skall somna.. men jisses, han har ett roligt rörelse mönster denna pöjk! Springer Alltid åt höger *fnissa*
Lägger upp en bild från filmsnutten också :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Vad gullig 
// Dodat :)
Vilken goding! Honom hade du kunnat para Swoschisen med om du skulle velat ha kull…om han inte var bandad förstås.
Kram!
hihi, ja han är en söt liten tjockis
finns fler bilder på honom i Mina Mjukisar tråden, men lägger upp bilder på honom här hädanefter :)
Hoppas på att hitta en lika lugn å mysig flickvän till honom sen.. skulle bli super goa bäbisar efter honom.. men än så länge har mamma *host* jag menar Matte- ensamrätt på han 
En pluffsig liten padda på "pappas" axel :)
*min lilla slappis*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

En sån sötnos! <3
Å så min favvobild :')
_
#5 Min med…så snuttig.
Haha vad söt!
// Pabblo
Meeen så sööööt! :D:D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Jättegullig!
Nu kommer lite nya bilder på honom! Han är så jäkla go asså..
Min älskling bor i en- Lime grön Bur!! Självklart vare han som fick den.. den kommer ursprungligen från iurochskut här på hif och har säkerligen varit med om ett å annat hihi.
Tyckte det var ganska sött sms jag fick av henne.. "jag vet precis vilken Bur du ska få.." haha, Thanks 
(enda nackdelen är ju- vart fan e hålet till vattenflaskan grr)
Rätt färg, rätt plats (hemma hos mig) hihi.
en söt profil- en söt pung. Vad mer kan man begära? Ett lugnt sinne kanske.. men de ha han också 
Jag har vant mig vid hamsternosar nu, min ena syster har skaffat möss… å när jag såg en bild på dom tänkte jag "va fan har hänt med Näsan??" Precis samma sak som när jag övergick från råttor- till hamstrar hihi. Ba "vart är näsan" hihi
_
_
Å så har jag ju en till favvo bild på honom nu.. gud, att man kan bli så fäst vid nån så liten?? Love ! Big love 
(klicka gärna på bilden så ni får se den lite större, han ÄR söt )

_
Men åh vilken sötnos!
Hur söt som helst. 
Thank you.. han eee söööt :o)
_
Åh så underbar!
// Sofia
Morrhåren är ju helt underbara
Tja, resten oxå förstås
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
Söt! 
Åh så söötig! :) Bild #5 var ju bara såå söt huhu ;)
Tack alla! rex är så myysipysigt :)
_
Här kommer en till morrhårs bild 
_
hihi.. kan säga att det inte var det lättaste att fota dem i min nya lilla fotostudio.. wtf, vad är det Här för pose? Sitta på sin egen pung.. eh..
ja skäms 
*älsklings pröpa*
Låt mig presentera! Min…. boll ?
så.. det var bättre, ett ansikte iaf ;)
:o)
_
å så den här, den e ju ba så go den lilla plyschbollen! 
_
Söti!
#24 tack! han är min gos-boll.. :')
_

åå gud vad sööööt han är!!!!!!
//Anja
#23 Hahaha man blir ju galen så söt han är! :D Älskar denna bilden 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Sötnöt.. syrran hälsar!
// Pabblo
fick nästan inte med nosen.. men han var ju så söt, nyvaken- dvs morgon stretching pågår :)
hihi lite sandig i ansiktet 
_
Min älskling, min ögonsten, min go bulle ^_^
*älskar hans lilla vita prick i det bruna på ryggen*
så slapp å mjuk i kroppen :)
_
aaawie, så söt! :') och morrhåren, hur söta somhelst! :)
#31 tack. ja han har bra snurr på morrisarna :)
_
Nya bilder på min lilla mjukboll, han är en riktig liten linslus- när han själv vill ^^
_
Å så min favvobild !
_
Men ååååååh! Va gullig han är! Jag som ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLskar rex guldiar…

Han är så jäkla söt, man vill bara pussa honom rakt på nosen!!
Han är en riktig gulle-boll-propp!! 
_
Hittade en fin bild på honom i en mapp i datorn, måste bara lägga in den.
Han är ju min stolthet, min goaste propp å min gulligaste lilla mjukis knodd.. så underbar så det finns inte 
_
Ja vad kan jag säga mer än att han bara är för ljuvlig! Jag älskar rex hamstrar med deras söta lockar. Kollade för skoj skull Finska hamsterföreningens forum och hittade en gul rex korthårs hane! Den skall jag ha! Dessutom värkar han vara rent KH också vilket är ett stort pluss det med!
hehe.. suddig bild, men söt skrutt!
jag å gnorfen 
_
Lägg av nu Odette! Annar trollar jag hit honom! Hahahahaha
Gu va han e gosig! Snutte plutten!
#42 ta en snigel- snurra den i sockervadd. Ta 1 dl bomull, behandla med sötningsmedel och addera 2½ cl sköljmedel. Knåda ihop- rulla som en boll. Värm i ungen i ca 100-140 grader för att uppnå maximal hjärte-värme, ta sedan degen och placera den på ett plant underlag (mycket viktigt, annars kan det bli för buckligt), forma degen som du vill ha den och lägg till lite kakao (för färgens skull!) . Låna din mormors/farmors/mammas/styvmammas hår-rullar och placera dem sporadiskt över din skapelse. Glöm inte morrhåren!!
och VIPS- Du har en egen Baileys!!!
Sluta dregla på MIN 
_
Hahahaha! Kanske man skulle borde testa! Kanske bäst jag köper den gula rex kh hanen så jag slutar drägla efter Bailys! hahahaha

#45 hehe, jag lovar- det funkar 
_
Fy vilken snygging! :D
Får hålla koll på om du parar honom någon gång senare 
#47 du får göra det, förhoppningsvis så kanske han blir pappa nån gång 
_
Nu var det ett tag jag fotade Baileys, men nu har jag fått lite nya bilder på honom 
Men det är en sak som jag inte alls förstår… det är liksom, alltså han är ju född i Februari. Men det innebär att han redan är 6 mån! HUR gick det till??
Han är ju fortfarande min baby, så liten å pluttinuttig.. världens mest älsklings-artade päls 
Vill gärna sitta på mattes axel 
_

Han har världen mysigaste ansikte!
#50 ja, å världens största pung i förhållande till resten av kroppen. Tog ut honom en sväng på balkongen å se så söt han vart 
_

Du kan ju ha honom som brevtyngd med den där klumpen där bak!
#52 Absolut! Det där är väl den enda kroppsdelen som tyder på att han inte är så liten som jag fortsätter inbilla mig 
Hans smeknamn här hemma har blivit Baileynoodltoodlskroodldoodl… de ni! 
_
Jag håller med Ulrika, vilket fint ansikte o uttryck
--------------
gnorfen nu ikväll :)
_

Det här måste verkligen vara min favorit bland ditt gäng. Förutom Kanel förstås, förlåt Kanel, var inte meningen!!!
Men han ser så himla kram och pussvänlig ut.
Ja men han är ju som en litet tott bara. Definitivt den lugnaste jag har, som en seg chokladkola 
Sa till sambon för någon dag sen, att vi skulle testa att kopiera honom å göra en sisådär 4-5 kopior.. men samtidigt så är han ju unik lilla Baileydoodl 
_
#55 Naaw, snutten då.. :') Ser så himla snäll ut.. 
#58 fick du hålla i honom något när du va här..? För han är ju som en liten söt pluff bara. så himla mysig.. å minst lika snäll som han ser ut att vara :')
_
Så fin. :) / rexpälsgalningen
#60 Ska vi stjäla honom, vi kan ju ha delad vårdnad
--------------
#61 Vilken idé. Varannan vecka låter väl bra? 
#59 Joo det fick jag ju! ;) Så himla mjuk&go var han ju, och lugn! ;O
Naw!
Jag tycker alla borde få ha en liten Baileys.. ;) hehe
Han är inte bara helt genomljuvlig, han heter dessutom samma sak som irländsk chokladlikör. Mycket bättre än så blir det inte!
Tilda
Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus
Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel
Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar
#62 Yepp, så gör vi, hämtar du honom nu i helgen?
--------------
Haha!! Kom å försök ta honom bara! ;)
#64 ursprungs temat på B-kullen var egentligen Belgisk Choklad, iom att det var min första kull med enbart choklad samt på bokstaven b så tyckte jag det var lite gulligt. Men fastnade inte för så många namn så jag valde lite sporadiskt efter massa olika teman, egen fantasi + Baileys som då var från Belgisk choklad temat.
Det passar också väldigt bra iom att det även är en alkoholhaltig dryck (varav han heter Reverse också, liksom inte bra att promota alkohol ju).
Men hans mamma kallas ju Aqua-Tini så det finns ett litet samband där sinsemellan också.
Så jag är mycket nöjd med det ^^
_
#65 Perfekt ;P
Baileys har varit i farten igen, men det blev bara tre bilder som var vettiga nog att lägga upp *mutter*
Han har fått lite rakare morrhår men annars är han exakt likadan som alltid, lika go å lika söt ;)
Längtar så otroligt mycket till nästa månad, då han förhoppningsvis kommer bli pappa 
Gullrumpan!
_

Naaww <3 Sötis
#69 Ja, jag fattar inte varför det är så svårt att få vettiga bilder på en del hamstrar. Förut fick jag ju jätte fina bilder på Baileys, men nu blev det bara tre.. jag vet inte, han å pappa Kanel liksom blir konstiga på bild. Eller så blir alla bilder suddiga hmm, wierd! Dom som är så fina, dom borde ju göra sig kanon i bild tycker man ju 
_
Haha Rosie har också de släktdraget, om man tar 10 bilder så är det 1 som blir fin:P
Sami vill ha henne som modell när han skulle prova ut en systemkamera från sitt jobb och höll på att bli galen för att hon inte kunde sitta still och se normal ut tillräckligt länge;P
// Pabblo

Gulliga bilder!
Vi har en hund som heter baileys :P
// Dodat :)

men gud så söt han har ett så fint ansikte