bur bortskänkes
Bur bortskänkes mot avhämtning här i Bollnäs omgående - slängs annars, avlivas till veckan om ingen hämtar den = tar ut min ilska över buren. Jag bor på tredje våningen med bara trappor, och buren är "lite" (rätt så) klumbig att bära och så tror jag, så Lycka till! Jag hjälper inte till att bära den, fixa eget folk att konka den. + Behöver ett släp tror jag för att frakta den om man inte har en rejäl stor bil.
Den är ca 120 lång (om inte längre) och rätt så bred och hög, den är luftig! kommer inte ihåg exakt mått. Den är egen gjord trä Bur. Fyrkantsnät på framsidan på "dörren" och plankor - spånskiva tror jag det kallas runt om. På golv är det asfalts färg eller vad det kallas. Är även en lampa inne i buren och även lite luft hål.
Den har några år på nacken och har varit kanin, marsvin och hamster i den. Japp, guldhamster gick alldelse utmärkt att ha i den - hummelriket för han var det. Men den ser också även där efter ut att den har haft en hel del djur i den. Den är inte snygg eller fräsch. Men kanske går att fixa till eller något. Annars går det nog bra att andvända den som ved!
Ignorera sakerna som är i buren (dom följer inte med). Den kommer att vara uttömd. OM flera bilder önskas ifrån innuti buren och hur den ser ut som tom så säg till.
Jag har tel fobi - pratar inte i tel.
Skriv här i tråden, pma, mejla eller adda mig på msn.
Anniiie86a@hotmail.com
mvh Annie
Annonsering på forumet är förbjudet. Hänvisar till djurannonser.ifokus istället.
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_