Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1658 ggr
MaaariaS
0

Jätteglad.

Idag fick jag ett akvarium,hemkört till parkeringen utanför där jag bor ,tror det är lika stort som det Gawain har.

Jag hade redan innan jag fick akvariumet, redan börjat leta efter inredning och beställt saker som inte fanns på Zoo affären.

Så snart får jag inreda ett till ,ska bli så kulGlad

Men när det är inrett, vet jag inte riktigt om jag ska släppa ner våran gammelskrutt (han är över 3 år)där,tills vi köpt den andra hamstern som akvariumet egentligen är köpt för eller om han ska få bo i sitt hem han har haft sen han var ca 6 månader och vänta tills det kommer en kull med hamstrar i den färgen jag vill ha.Borde Brutus få ha kvar sitt gamla hem ??eftersom han är så gammal eller vad tycker ni???

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

MaaariaS
0

I morse så var hunden och jag ute i skogen och plockade kottar och stenar.Ska fixa ordning på dom lite senare idagGlad

Zvintos
0

Du vet ju vad jag tycker. Glad
Personligen tycker jag ju att det känns lite "dumt" att bråka med en såpass gammal herre.
För skulle det vara så att rätt kull dyker upp snart, måste han ju i sådana fall flytta tillbaka till sin Bur.
Och med tanke på åldern och att han är såpass skruttig, hade jag försökt undvika det.
Däremot skulle nog även han uppskatta lite omväxling i sin egen Bur. Glad

(P.S. Ge Gawain en puss från mig. Kyss)

MaaariaS
0

#2 ja jag ska inte ha honom i akvariet utan han ska bo kvar i sin gallerbur med PLAST urkFlört

Jag hade redan skrivit inlägget(tror jag iaf:)) innan jag fick dit svar så jag kunde inte radera fråganTungan ute.

Klart jag ska pussa på Gawain från dej..Kyss

Brutus får nya saker i buren vid varje städning(ja iof gamla nya grejor) men ändåTungan ute

[Sniff]
0

Jag ska snart åka och hämta mitt akvarium:D

Det är så kul att man kan se hampisarna så bra och att det passar in i inredningen mycket bättre än tex gallerburar.

MaaariaS
0

#4 ja precis man kan ställa det vart som helst ,även i vardagsrummet om man vill och det ändå ser snyggt ut..

UlrikaD
0

Akvarium och terrarium är roligt. Vill ha akvarium som nästa projekt till robbarna.

MaaariaS
0

#6 japp som du sa det är/blir ett dockhus för vuxna…Du skulle ha hört Amanda i morse när jag jätteglad sa att jag skulle gå till skogen och plocka sten och kottar…

-vilket roligt liv du har…och så mumla hon nått jag inte hörde.

Jag kan inte hjälpa att inreda ett terrarium eller akvarium är jätteroligt…Flört

Shjimm
0

jag önskar att vi hade plats med akvarium, det är så fint!

Odette
0

#7 hahaha, vilket roligt liv.. å du ba "jaa" Skäms

Men jag håller med, det är alltid kul att pyssla och dona till djuren Skrattande

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

MaaariaS
0

#9 ja det är verkligen jätteroligt att fixa ordning till domGlad