Bericca the Beauty
Även jag fick hem en liten hampis-tös från Olyxas idag. En s.ö créme LH vid namn Bericca. Sofia (Roxie) var så snäll och hämtade upp henne samtidigt med sin egen hos skjutsen från Stockholm.
Supersöt tjej med massa spring i benen. Hon kom, hon såg, hon inspekterade, sen var hon redo för nya äventyr.

Så jäkla söt!! 
// Sofia

Nähä, får jag inte hoppa ut själv? Varför har du varit så korkad att du ställt ett hus här precis i hörnet då?
Visserligen vet jag att man inte får välja ägare själv, men jisses, använd hjärncellen matte!!
Så då gjorde jag det, och släppte ut Bericca fastän hon skulle ta det lugnt i sin Bur. Men nu tutar hon omkring och inspekterar varenda leksak i hela hagen. Och har redan hunnit sniffa på sin första chinchillasvans!
Det blir nog bra det här.

#2 Attans vad snabb du var.
#4 japp :)
// Sofia

#3 aww, har också ett sånt hus i hörnet på en av våra lådor, står alltid en liten boll och hoppar där 
Underbart fin är hon
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Tack Maria!
Supertam är hon också, kommer direkt upp i handen och är redo för äventyr och lite gos.
Myspys
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Naaww, så underbar! Jag äääälskar ju cremar 
oh! grattis till den nya underbaringen Ulrika! Va skojsigt att du också lyckades nylla en 
Man blir ju så längten efter att få hem en ny bäbis, åååh vad det kliar i fingrarna när man ser alla andras nykomlingar.. det är alltid lika spännande och roligt att se hur de utvecklas 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Tack! Hon är verkligen lika underbar i temperamentet som hon är söt.