Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 2525 ggr
Roxie
0

OT: Kanin upphittad

Skulle gå till bilen för att åka en sväng. På parkeringen sitter en kanin och tittar på mig. Jättefin och superkelig.

Antar att den rymt eller blivit utsläppt. En skada på ögat har han, så han är nog blind.

Han bor förtillfället på balkongen. Ska sätta upp lappar i morgon.

// Sofia

[iurochskur]
0

Oj då! Tur att du hann ta den innan det kom någon bil och körde över den.

MammaL
0

Åh att du bor såååå långt bort annars är vi lite inne på att skaffa kanin.

UlrikaD
0

Säker på att det är en tamkanin? Såg ett helt gäng med kaniner häromdagen nere vid Gamlestadstorget, de skuttade rakt fram till mig, men de bodde under busken vid spårvagnen.

Roxie
0

Ja det är en tamkanin. Ser exakt ut som en jag hade när jag var liten.

Den är brun, med kolsvart nos och kolsvarta öron och tassar. Min som jag hade var iofs lite ljusare.

Visst kan denna ha varit ute länge, men jag tror garanterat att det inte är en vildkanin då den är såå tam. Klorna ser dessutom klippta ut.

// Sofia

Imasy
0

Oj!

Du får gärna lägga in ett par rader på hermelinkanin om du vill, kanske någon där som vet?

Roxie
0

#5 Ja det kan jag ju göra :)

// Sofia

Zvintos
0

Du kan ju höra inne på kanin också, ifall någon kanske vet. =)

Roxie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Herr Kanin

// Sofia

Nusse123
0

Nämen så sööt Kyss Tur att du tar hand om honom nu då :D

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Natalinas
0

Hur går det för kaninen ?

Har du kvar den ?

[Sniff]
0

Vilken tur att du hittade den! :D

Roxie
0

Kaninen är kvar ja :)

// Sofia

Odette
0

Men så fiin! Jag vill också hitta en så söt liten knodd, så hade man haft en anledning att skaffa en kanin hihi. Men va obehagligt att hitta tamdjur sådär bara.. kanske har den lyckats ta sig ut ur buren å hamnat på villovägar Obestämd

Hoppas du får svar av någon som känner igen och vill ha tillbaka den :)

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

PawsOnPaws
0

Ojdå :o

Tur att du hittade honom

Roxie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen som har hört av sig. Så nu kommer jag sätta ut annonser.
Jag kan själv inte ha honom kvar då min pojkvän är allergisk mot både hö och kaninen själv.

Just nu bor Herr Kanin på våran balkong, och än sålänge går det bra när det inte är så kallt ute. Men när kylan kommer på riktigt så är det nog bäst om han bor i en riktig Bur i ett tryggt hem där han får ordenligt med uppmärksamhet och kärlek.

Är det nån här som kan tänkas ta honom kanske? Glad

// Sofia

Odette
0

åh! jag blev kär… tusan att man ska bo så långt bort alltså, han hade gärna fått bo här annars. Eller ja, kanske lika bra att jag bor långt bort hehe. Men han är ju så himla fin, skulle inte vara fel med en liten nin till hjärtegull :(

Hoppas verkligen han får komma till nån som kan ta hand om honom permanent nu framöver. Jag håller tummarna allt jag kan!

Pussa honom från mig, han är en riktig liten snygging. Å jag är inte ens speciellt tok-förtjust i kaniner hihi Flört

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

MaaariaS
0

En riktig sötsak ,hoppas du hittar nån som vill ha honom.Borde inte vara så svårt så söt som han är ..

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Roxie
0

Idag ska Herr kanin få flytta ut till ett stall, där han ska få bo i en stor box :) Lyxigt värre!

// Sofia

Topknot
0

åh! underbart sööt! :D
Jag bor i göteborg också :) Om jag fick skulle jag tagit hem honom direkt.. Synd bara att jag bor hemma med föräldrar som ska bestämma :c