Nyinflyttad hamster.
Idag var jag i djuraffären för att köpa Bur mm. inför hamsterköp. Hade helt bestämt mig för att köpa från uppfödare då så många av er rekommenderar det.
Dum som jag är tittade jag lite på djuren medan jag väntade på att personalen skulle bli ledig och där var han. Den sötaste hamster jag nånsin sett. Han klättrade upp på gallret och tittade nyfiket på mig. När jag sträckte fram fingrarna luktade han på dom och jag fick till och med klappa honom lite mellan gallrena. Det behöver antagligen inte sägas att jag föll direkt.
Nu ligger han och sover i sin nya Bur bara några meter från mig. Lilla Henry! <3
Vill tacka för all kunskap jag fått av er genom denna sidan. Känns som om jag kommer kunna ta mycket bra hand om honom tack vare det. 
Grattis till tillökningen =) Ibland handlar man med hjärtat.
Låter trevligt, men jag måste få se bilder, visa bilder! Visa bilder
Grattis till den lille.
OT, ovanligt med butik där man får vara i samma rum som djuren
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#2 Va? ovanligt? :P Har nog inte varit i en djuraffär där man INTE får vara med djuren 
// Sofia
#3 Jasså!? Här är alltid djuren bakom glas o stängda dörrar
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#3 Sikken osis ;)
Grattis till din nya hamster! jag vet hur det är att se en liten filur bakom galler som verkligen ber dig att köpa den 
// Sofia
Grattis till den lilla! Du får visa upp honom här sen när han har gjort sig hemmastadd :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Grattis till nykomlingen! :)
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
Grattis! :-)
#3 Har för mig att djuren måste vara bakom glas/ i ett annat rum och får alltså inte stå mitt i butiken med alla kunder och andra saker..
#8 Ja de är alltid i andra rum, men det brukar vara fritt att gå in. men självklart finns det regler som ska följas.
// Sofia
Grattis till din nya vän!! Härligt när hjärtat får bestämma!