Zoéga rymde igår!!
Jag satt i vardagsrummet med henne och jag la henne i den lilla transportburen ( Hon var där sålänge medans jag skulle hämta någonting att äta, annars bor hon i en större transportbur eftersom att hon snart ska få en ny Bur ) Sen så lägger jag henne med sin transportbur i mitt rum ( LOCKET ÄR STÄNGT )
Sen sätter jag mig vid datorn i ca. en - två timmar. Vid 1 på kvällen går jag tillsist till mitt rum för att ge hampisarna vatten.
Och vet ni vad jag ser?!?!? **Transportburen är öppen!!
**Så jag går fram till transportburen för att kolla om hon är där i, men ikke, ingen Zoéga där i. ( Jag har ingen dörr till mitt rum )
Så jag börjar titta runt i rummet för att se om jag kunde se henne, och visst. På andra sidan så står där Zoéga och tittar i samma riktning som min Guldhamsterhane Klumpen bor. Så jag går sakta fram mot Zoéga för att inte skrämma henne, och sedan försöka ta upp henne, och det gjorde jag, hon stod alldelles blixtstilla, tror hon fick syn på Klumpen
Har ju hund o kaniner också, så jag blev rätt orolig över Zoéga..
men tänk om hon har gått runt lite och sedan gick in i mitt rum? jag vet faktist inte hur länge hon var ute..;)
Men iaf, så undrar jag hur hon kunde öppna buren.. hon måste ha tryckt huvudet mot den " knappen ".. ja, det är en idag en gåta
Sen har jag en trappa precis jämte mitt rum, så det var tur det, att hon inte gick ner där!
**
Zoéga - Utbrytardrottningen!**
(eg. Cookie Dough ) 

Tur att du hittade henne. Men jag fattar inte varför hon satt i en liten transportbur i flera timmar? Hade jag varit hamster så hade jag nog också rymt då.
varför var hon i den lilla transportburen, när hon har en stor?
Mvh
Mig

Ojdå.. Tur att hon var i rummet då :O
jag hade ju hon bara i den lilla transportburen en liten stund 
när du tog in henne i rummet, satte du henne i den stora då?
Mvh
Mig
#5 Nej, hon var i den lilla en liten stund tills jag skulle lägga henne i den stora

Bra att det inte blev värre :)
// Dodat :)
#7 Jepp, undrar hur länge hon var på rymmen egentligen ;)