Fjäril/Adolfen barnen del 3
Ny tråd! Den gamla finns här
Shit va stora mina små svarta ylle grisar har blivit, jag ser ju det nu alltså 
Jag är fortfarande lika kär.. dessa är helt underbara, såå nöjd med deras temperament ! Små Adolfis barn med Fjäril vingar 
De blir 4 veckor Imorn!
Davaj och lockiga Diever- SEE så stora de blitt! 
De igen 
Dust som älskar att klättra på armen vill ju inte sitta stilla i Handen å posa? Det går ju inte, armen å axeln.. å ryggen ska det va! 
(Myo i bakgrunden)
Dust och Myo, sittandes båda i handen- dock lite oskarp bild hehe
Haha, sen kom nästa jag-älskar-att-klättra-på-armen- hamstern, Discovered Wings "Vinga". Hi hi kolla de söta ögat 
haha, ja gott folk..
Så här lätt är det att fota ibland, Vinga nästan längst uppe på axeln- och Daylee i handen *lol*
Sista pojken fick visa upp sig ensam.. fanns ju inga fler kvar 
Men det klarade han ju fint, ingen scen skräck här inte. Fina korthåriga Denothico 
Sådär! Nu har jag uppdaterat deras stora tillväxt hihi *dregla på bara* 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Toppen, nu har Caine blivit omkörd av 4v bebisar i strl
Du måste skaffa fler händer, allihopa verkar vilja upp samtidigt
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
Jättefina.. 
#1 haha nej men stackars lilla Lilla Caine! Han är ju så söt lilla killen 
#2 jaa! såå goa 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
förresten: är dom enorma? D: ;D
#4 hehe, nej det tror jag väl inte.. mycket päls kanske 
_
#5 hihi ;)
Jag har ehh… en likadan Bur som dig ;) Där bor mina bebbar i nu.. hehe
Men fy så söta!
sköldpaddstjejen är ju för charmig!
// Sofia
söta som alltid ^^
#7 jaa, helt underbara. Just gett honorna en egen Bur å de verkar trivas med lite mer utrymme 
#8 mm, pöti pröpisarna ^^
_
du har nu ett mail som väntar haha.

Grattis på födelsedagen bebisarna!! Idag är dom 4 veckor va..?

#11 jaa! Grattis grattis små bäbisarna! Nu är det separata omklädningsrum här hemma hihi. Flickorna har fått ett alldeles eget place nu 
_

#12 Haha, har dom redan blivit såå stora?? ^^
Dom var ju så små nyss
Längtar efter Daylee som bara den, har fixat iordning det mesta nu, lekhagen är i princip klar!
#13 jag förstår det, jag längtar efter dom bara dom ligger i rummet bredvid ^^
Men det är inte såå länge kvar nu, ska fota henne lite mer sen så kan jag maila lite privata bilder till dig sen 
_

#33 Ja tack, det vore trevligt!
Haha, ja jag kan tänka mig det, vad roligt det ska bli med henne hemma ^^
Jag har visst varit efterlängtad i helgen då jag varit borta.. ^^
(pojkarna)
" Kö bildning " hihi 
_
man skulle kanske ha tagit med sig en unge hem när ni ändå lämnade Kiwha i Kramfors?
Sötnosarna små! 
#17 hämtade Kiwha menar du ;) men ja, visst är de ju goa de små trollen 
_
Haha fullt upp med alla hamstrar? ^^
Dark Eyed Pea of Daylee 
_
Fotat dem lite nu ikväll, guud så goa dom är 
Först en bild på Davaj.. de är ju så stora nu, speciellt de långhåriga (dvs alla utom en hihi han ser jätte liten ut ju..)
_
Korthåriga killen, "lilla Denothico" 
_
Denothico igen *så söt att jag vill äta upp*
_
Underbara lockitotten.. Diever X 
_
Duoleihn Myo, hihi så söt pose 
_
Discovered Wings "Vinga"
_
Å sist men inte minst, Daylee 
_
Daylee, så puttinuttig å fluffig 
_
Vackra! 
Va dom är söta ^^
#35 Hahaha, vilka charmisar ^^:D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Så söta 
#35 hahahaha
// Pabblo
Jaa, den bilden blev så himla söt haha.. en framtass på ena ögat å en baktass på andra 
_
Nya bilder på killarna! De skall nog snart få egna burar, inget tjafs sinsemellan ännu men dom är ju stora pojkar nu! ^^
Diever X först ut 
( älskade Dust!)
Dust igen 
Dust, såå fina dessa killar är alltså.. im in love 
hahaha.. Denothico ä ju så söt! ser ut som en liten sjusovare - söt öga 
Inte så tokigt med korthår ändå 
Davaj, såå svart och fin 
Snyggingen 
_
Kan tillägga att alla hittat nya hem nu, förutom Davaj & Myo som råkade bli kvar här *host host*

_