Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1118 ggr
pigelina
0

Vad kan ha hänt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Brukar alltid ta upp min guldhamster hona på kvällarna innan jag släcker lampan.
Igår låg jag och läste, helt plötsligt hör jag att min hamster Allien hoppar till typ, jag gick fram till hennes Bur trodde att hon skadat sej eller något, hon var rädd för precis allt, för huset och matskålen, vattenflaskan mm, jag tog ut allt utom matskålen och vattenflaskan(hon sover i spånen) bara för att hon inte skulle hoppa till för dom sakerna igen.
Jag försöker locka henne till mej med hennes favorit nötter, hon var väldigt misstänksam mot min hand, och hoppade till igen, sen kom hon fram och åt, då plocka jag upp henne för att lugna ner henne, hennes hjärta dunka jättefort och man såg hur rädd hon var, men hon verkade tryggare när jag hade henne i min säng, jag la tillbaka henne och somna, men vad kan det vara hon blev rädd för? och varför? hon har alltid varit så lugn och aldrig varit rädd för något:/

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Roxie
0

Kan ju hända att hon sov, och blev plötsligt väckt av något ljud. Att du tex stängde dörren, gjorde en hastig rörelse m.m.. Vet inte riktigt.

Händer ibland att mina hoppar till om man skulle råka väcka dem, eller gör en hastig rörelse.. Ganska lätt hänt.

// Sofia

pigelina
0

#1 Men hon sov inte hon höll på att äta, jag låg i sängen och läste, gjorde inget som kan skrämma henne:/

Men kanske en av Krukorna rullade lite när hon grävde på dom, kan hon bli rädd för det tro?

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Roxie
0

Ingen aning. Kan ju ha varit en fluga i buren som hon försökte äta upp. Mina kan göra det ibland, försöka fånga flugor :P

Jag vet faktiskt inte.

// Sofia