Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1675 ggr
Miirah
0

Totte's & Lakriz ungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**Hej! Jag ville bara visa lite bilder på Totte's (pappa) & lakriz (mamma) Ungar. Det är en kull som jag födde upp 2007. (några bilder är lite suddiga och det ber jag om ursäkt för!)
**

En sak som jag undrar ang Totte's färg är: Är han normalfärgad? Skulle vara tacksam för svar Oskyldig Dock är bilden tagen på när han är rätt så liten!

Totte

Totte

Lakriz

Lakriz & Ungarna

Unge

Två små ungar

Unge

Unge

Unge

Alla ungar

Alla ungar

Alla ungar

Ungar

[iurochskur]
0

Han ser ut som en normalfärgad umb bandad. Svårt att se då bilden är suddig.

Roxie
0

Tycker det ser ut som att han har ögonringar. kanske sobel bandad? Men som sagt, bilden är suddig Tungan ute

Ps: Hjulet du har på bilden med mamman och ungarna är alldeles för litet för guldhamstrar.

// Sofia

Miirah
0

Jag vet att man inte ska ha Hjul, jag tog bort det så det var bara tillfälligt ^^. Vet att bilden är suddig, men har nog ingen bättre :(

Jo jag funderade också på om han kunde vara sobel, för hans färg var lite mer grå än brun (normalfärgad)
Det är klurigt det där =)

Minitassen
0

#3 Jo man kan ju ha Hjul bara att det var för litet gör guldhamstrar =))

[iurochskur]
0

#3 Finns blaskiga soblar. Därav den brunare färgen i så fall. Jag hade en gul umb som såg ut som en blandning mellan sobel och normalfärgad umb. Kanske han är det? Vad är föräldrarna för färg?

Miirah
0

Jo, men det är lite synd när det gäller affärer att de säljer burar som är passande för både guld och Dvärg men att det bara säljs Hjul med brurarma som är anpassade för dvärg. Då istället borde dom ha burar för guldhamster som det följer med Hjul som är anpassade för guldhamster i storlek och burar för dvärghamster med anpassande Hjul för dom?

Miirah
0

Jag vet faktiskt inte vad föräldrarna hade för färg till varken Totte eller Lakris då dom är köpta i affär Rynkar på näsan Tyvärr!