Två ställen?
Hejhej. :)
Nu är det så att min mamma o pappa förmodligen kmr flytta ifrån varandra.
Funderar ju då hur jag ska göra med djuren?
Kan man ta med sig guldisen mellan de olika hemmen om man har burar på båda ställen? Det kan ju säkert bli lite stressigt med själva resan mellan, men annars, blir det inte lite som renöringen? Alltså, han byter ju till en ren Bur varje vecka i så fall. ;)
Så vad tror ni? skulle det kunna fungera?
Jag hade det så med mina hamstrar i höstas, när jag bara hade två och tillräckligt många burar. Det funkar jättebra. Har även så med mina marsvin, dom visar inga tecken på att må dåligt av det.
Värd på Choklad iFokus
#1 okej, tack! Tänkte att det funkar säkert med lite "större" djur, men var lite osäker på hamstrarna. :/ Men då får jag fixa två burar då. :)
Jag tycker det är helt oki :)

Jag gör så med min hamster under då jag bor på internat, hon får bo på internatet under vceckorna och resa hem med mig och hunden på helgen. 
Mvh Ellenfyrkant
Mina hamstrar bor bara hos mamma. Men ibland får de följa med till pappa, om vi måste hålla koll på de för att de är skadade eller om mamma är bortrest. Jag kan inte ha de hos pappa varje gång, för det gillar inte katten(A)
Tack så mycket för alla svar! :)
Ska börja kolla efter lite burar som kan stå hos mamma. :) Det värsta blir väl för syrran som måste dela rum när vi är hos mamma - hon är nämligen hamsterrädd. 
#6 Haha, synd för henne^^ (A)
#7 Hehe, ja. ^^ ;) Förstår inte hur man kan va rädd för såna sötnosar?
kanske kan vänja henne av med det…