Hej!

Haha, fick första inlägget! ^^
Wohu, skriver in mig! :)
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Om 5 dagar fyller jag år :)
En bekant la upp en bild på sina dvärghamstrar och hennes pappa skrev liknande som: Vad söta! Går de att äta?
( He was so serious …)

#4 Grattis i förskott ^^ Hur gammal blir du?
www.grooveshark.com Listen to free music, you doesnt need to be a member! Much better then Spotify! / GrooveShark. hha, ne, det var ja som skrev xP
#6 Tack! :) -98

Blir du.. 12 då?
Jag var precis iväg och badade med mina hundar i fina vädret! Och min lilla pudel tjej på 13 veckor badade för första gången! (eller ja, hon ramla i efter hennes bror som gör bagplask hehe)
#10 eviiiil ;P hehe
______
JAG VILL BLI FRISK!
// Pabblo
Vi har precis kommit tillbaka från stranden.
Nu kom jag på en idé… (A)
#11 Hehe ja, min rottis är inte så försiktig när han ska slänga sig i vattnet efter pinnar, för helt plötsligt så sitter lilla pudeln bakom, och hon är ju toy pudel så hon har inte så mycket att stå emot med hehe
Har fått hem min Hollywood nu.
Kommer bilder på honom någon gång under helgen. =)
Åh nu är jag sur, vill ju ta ut hampisarna, men det har varit "kallt" eller oxå har de blåst som bara den.. :/ Hoppas på en bättre dag imorron.
Tänkte bara visa en av de senaste bilderna på "lillfjanten". 

#16 Men gud så söt h*n är :D
#16 Nämen aaw, så söt!! :') Å såna valp ögon! me like..
Man kan ju undra varför jag fortfarande är uppe.. Nog för att jag inet är trött, menmen.. Har som vanligt haft ute hamstrarna, gett mat vatten osv.. Men det har varit flera bråk mellan först mamman+ungar, sedan mellan ungarna. och sedan efter en bra tag fick jag ihop två bra grupper.. Fått akut-hämta samla låda, börja med spån och leta fram vattenflaska, sandbad osv, nyss.
Men d var så himla olikt mamman.. :'/ Har aldrig sett det beteendet hos henne förut, dt var som om hon bestämde sig för att NU ville hon inte ha ungarna kvar i buren, uut. Hon var inte elak lixom, men inte var hon då snäll med sina små. Men nu verkar det bra iaf i grupperna, känns så skönt efter all oro.
Har ställt båda burarna nära sängen, så jag hör om de börjar bråka ^^. Är väldigt lättväckt.
phuu.. nu ska jag strax gå å lägga mig ^^
#16 Ninni, jag skulle kunna springa hem till dig och sno din lilla Grim. Sötare finns inte! hehe 
#17 & 18: Tackar. ^^
#20: Då tror jag han skulle bli väldigt eländig.
För snacka om mattehund han är.
Ligger han och sover i soffan och jag reser mig för att gå på toa, så kan han börja pipa om det tar för lång tid. 
#20 Va gulligt! Ja min valp här hemma är lika dan. Fast nu har hon kommit på konsten att skälla hehe.
#20 Psst! Ett tips, staffar gillar mat, kanske han glömmer matte för lite leverpastej
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#20 Mohahahaha! Ne, jag hade tagit första helikopern dit, Men nu har jag en pudel valp på 24cm ungefär. Så Grim skulle nog tro att det är en ny leksar till honom hehe ^^
#24 Det går att lösa! Jag är nämligen på jakt efter en pudel
--------------
Hehe ja ibland har jag lust att ge bort henne gratis. Nejmen hon är min lilla ängel :)
Nu säger jag tack o adjö! Ha det så otroligt bra som ni bara kan utan mig för jag drar nu till Mallorca! Sol, bad o god mat i en hel vecka!! 
Kommer sakna mina små bebisar jättemkt o de kommer nog vara bra stora då jag kommer hem!
Snorkfröken här vinkar hejdå så länge! 
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
#27 Jag kan fortfarande inte fatta hur små de är!
Ha de så trevligt i solen, köp många presenter till MIG. Jag PM:ar min adress så kan du skicka dem direkt du kommer hem, packa in 2 robbar när du ändå är igång
--------------

Ha det så kul på semestern!
// Dodat :)
#27 Ha så kul;) Här hemma regmar det jättemycket:O
Har skaffat mig en ny dator, hur ändrar man så att texten blir större på HiF?

Ctrl + (Funkar iaf på Firefox)
Annars kanske: Visa - zoom - zooma in.
Yes! Det funkar! :)

Hade du Firefox?
så arg på pappa just nu.. ååh.

#35 Varför då?
#34 Aa, jag har Firefox ^^ Its the best!
Om 2 dagar fyller jag år.. 

#34 Okej, Firefox = The Bestest! :)
Grattis i förskott! Undr om du får mång hamstersaker :P
Tack :D
hihi , ja det kan man hoppas ^^
Haha, jag och mina kompisar har suttit och skrattat oss igenom brölloppet, men fint var det:)
Och vad blir Daniel? Kung eller halvkung? ^^
#41 Hade ni inte på ljudet eller? Hihi
Han blir Hertige av Värmland Prins Daniel (liite osäker på vilket landskap) det nämndes flera ggr. Han kommer aldrig tituleras kung.
Varför skratta? Jag har myst hela dagen, sååå underbart
--------------
#41 Hertig av Värmland? Hade inte du heller på ljudet?
Hertig av Västmanland sa dom ju!
HAHHAHAHA NU FICK JAG MIG ETT RIKTIGT GOTT SKRATT XD
Jag har precis fått en valp på 8 veckor och vi har gäster just nu. Igår när jag gick och la mig orkade jag inte lägga in mina kläder i garderoben, utan jag la dom bredvid sängen.
Efter ett tag under middagen kommer en glad valp med min bh i munnen, han ville leka dragkamp! Lite pinsamt haha eftersom vi hade gäster…. men jag var snabb på att plocka undan den hehe…
#41 Hehe… Kanske;) Vi var ganska trötta, tror jag… Men alla såg ju så roliga ut(A)
Jag tycker ialla fall att han ska bli halvkung(A)
#43 Haha:P Söt hund du har;)
#44 Mjo, söt är han allt! En riktig liten rackare xD
#45 :P De som ser sötast ut är busigast;) ^^
#42 Därför skrev jag att jag inte visste landskap, visste bara att de var ett på V 
--------------
testar en grej nu bara..
ååh jag fattar inte..
för det första - hur får man stor bild i inlägget?
och andra - hur får ni flera bilder i samma inlägg? :)
skulle verkligen uppskatta om nån kunde förklara, har testat nu men förstår inte.. :P
#16 ååååh- jag älskar knövel och veck! Gulle Grim!! 
#49 du lägger in en bild som vanligt och sparar inlägget. Sen trycker du på din egen bild- kopierar den och "hantera inlägg". Så går du in på ditt eget inlägg och helt enkelt klistrar in bilden :)
Vill man ha flera bilder i samma inlägg- så gör man bara samma sak om och om igen..
Lägg in en bild i ett inlägg, spara. Tryck upp din egen bild- kopiera. Hantera inlägg- Klistra in 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
God morgon.
Eller något i den stilen…
Sitter med en morgonpigg valp bredvid mig.
JippiYey! Om 2 dagar fyller jag år :P<3 22 juni :D
Varför lägger alla in OT-trådar? :P
#50 Tack!, ska testa nu..
Wiie, tackar! nu kan jag det haha. ;-)
#43 Prins Daniel Westling, hertig av Västergötland. Så ska det vara. Kollade på vigseln på tv igår.
#55 Kan väl inte stämma?, de gjorde inget annat än tjatade att hans efternamn skulle bort och när han blir bjuden så skriver man hertig först.
Men jag törs inte svära ed på det, fniss.
--------------
#56 I presentationen sa dom så….
Sitter fortfarande uppe, tittar på skräckfilmer.. Inte kul alls. :(
/Matilda
#58 Inte smart;)
#58 haha förlåt men, det är kul, me like. jag vill oxå kolla :'P
#57 Nåja, saksamma, vi kan i alla fall fastställa att han fortfarande heter Daniel
--------------
BARA 5 dagar kvar tills jag gifter mig!
Vad menar du med att alla lägger in OT trådar?
#62 neeee du måste ha kollar fel i almanackan;) du får gärna lägga upp en bild sedan:)
// Pabblo

#62 Åh! Grattis i förskott! Lycka till, och hoppas att allt går som det ska ^^
#60 Hahaha, men det är inte kul när det är en sån gammal skräckfilm så man fattar allt… haha xD
/Matilda
#66 Vilken är det? (A)
#67 Den hette Prison och är från 1988 :)
/Matilda
#67 Okej, mja då kanske d inte är lika kul.. ;) haha
Någon vaken? :)
japp men ska försöka gå och sova alldeles snart.
// Pabblo
Gud så jobbigt det känns.. Ska åka på "semester" på torsdag morgon.. Och vara borta 3 veckor.. 3 veckor, utan hamstrarna
. Kommer sakna dom nått enormt, hujj.. hur ska man klara sig? :/
#72 Gud så skönt! Ja dom saknar man alltid. Hur många hamstrar har du? ^^
#73Ja kul blir det allt.. Men stor saknad.
Jag har just nu 3 vuxna, 5 (snart 3) "stora bäbisar", och 9 småttingar :). De hinner ju växa oxå.. ååh mina snuttisar! :/ ..
huhu.. Och ang det, i juli/augusti får jag även hem (förhoppningsvis) 2 guldhamstrar :'D Gissa om jag längtar.. 
Åh! Från vilken uppfödare? :)
I Juli får jag hem Baldur! Skall bli kul att ha en KH rex igen. Baldur är gul kh. med både svenska och finska gener! Snart får jag LH bebbar är också! Hoppas på några rexar. En svart, silversvart svartögd creme eller ev sobel hane kommer jag att spara efter Dubbel-Knut och Gos Crazy! 

Min älskade Kotte finns inte längre.
#64 Fel i almanackan?
#65 Tack!

#77 Så hemskt! R.I.P Kotten!
#75 Exentrion's och PixieBells :D
#77 Men då Ulrika så trist! Beklagar din förlust.
Kram!
#77 Åh så tråkigt.. Vila i frid Kotte!
beklagar..
Vad man kände sig rastlös idag, nog finns de saker att göra om jag skulle vilja, t ex städa, men det kändes bara tråkigt.
Är väl lite extra rastlös då jag väntar på ett besked senare ikväll eller i morgon, undra varför tiden går saktare när man väntar på något?
--------------

Vi avlivade precis min hund Hedda. Hon var en rottweiler och blev 13 år, hon hade många tumörer och var sjuk Gråter
Det kom en veterinär hem till oss och gav henne en sprutaGråter
Vi ska begrava henne i trädgården…

#83 Haha, vet inte, tror det är för att när man väntar vet man att det någonting kommer att hända, då längtar man, och då känns allt annat man brukar tycka om tråkigt… För att man ska göra nått ÄNNU roligare senare… typ xD
#84 Åh vad tråkigt :( Men hon slapp i alla fall sjukhus-miljön, och kände sig nog trygg när hon dog..
IDAG FYLLER JAG ÅR! 

#86 Grattis! :)
#86 Ja må hon leva, ja må hon leva! Hipp hipp Hurra hurra hurra hurraaaaaaa. Grattis på dig!
#87 Tackar!!
<3
#88 TAACCKK!!!!
<3
#86 Grattis på din dag! ;D 
#77 Neeej så hemskt.. :( Lille Kotte som var så fin.. Vila i Frid lilla kotte.. :(<3
/Matilda
#86 grattis! :-)
Mvh
Mig

#86 Grattis! :)
Tack alla!
<3
Grattis! 
#95 Tack!
<3
#77 Åh, stackars Kotte:/ <3 Vila i Frid<3
#84 Vila i Frid<3 Bra att hon fick vara hemma, begrav henne nu på ett fint ställe:)
#86 Grattis! :D
kottebollen… 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Tack allihopa. Ruskigt tomt utan en Kotte som tutar runt i 190 knyck som man håller på att slå ihjäl sig på. Och illerbebisarna har legat och sovit i Kottes filt idag. Undrar ifall de också saknar honom.
Jag dör snart, hahhahaha!!!!! Jag fattar det inte!????!
Hittade detta på humorifokus, begriper inte hur det är möjligt! Han prickade t.o.m. in en aktör från 70talet
--------------

Kolla vilka snyggingar som är på förstasidan på http://barnens.ifokus.se/ 
Någon som har erfarenhet av denna Ikea hylla: Klicka
Funderar på att köpa 2 sådana att ställa burarna på, just nu har jag ett äckligt skrivbord som jag vill slippa se. Men ville ändå inte lägga super mkt pengar på ngt nytt.
--------------
#102: Vi har den större varianten i vårat vardagsrum.
Stabil som attans.

Såg ni Tuppenja symbolen uppe bredvid hamsterlogan? Om man tryckte där så kunde man vara med i en liten tävling om bio-biljetter, och jag hann få två :)
Någon av er här som vann någon?
#103 Hmm… Kanske man måste offra sig o åka dit då, så får jag se vilken strl jag väljer, men lutar åt den jag länkade till, då är det perfekt höjd att ställa burarna o ändå plats över till annat på undre hyllorna.
--------------
Bara 2 ½ dag kvar nu!! Sen blir jag fru Johansson.
Börjar ditt avatarnamn på M, I eller kanske O ? Kopiera då detta till alla dina favorit iFokus sajter!
_//Minitassen
_
#107 Nog gör det de, men jag kan väl inte se ngn vits till en sådan grej
? Vad går de ut på, låter inte särskilt skoj.?
--------------
#108 Det skulle vara kul att se om det gick runt. 
#106 Jag fuskar och börjar kalla dig fru Johansson redan idag… 
Men du, det blir väl jobbigt att byta efternamn, haaha. Så mycket man måste ändra!
#110 Haha…jag tycker inte det är krångligt.
#111 Jo men facebook, epostadress…. och sen när man ska säga vad man heter! "Maria….öhhhööööhhhmmmm…. JOHANSSON!! JUST JA!!!!!!!"

#112 Sen är det också att ändra i "registret" liksom post, polisen och allt annat…
#113 ja men sånt går väl snabbt… tror jag.

Men det kostar lite, kom ihåg när min lillasyster skulle byta efternamn, för att det blivit fel från första början med namnet, och det kostade en hel del att byta…

Haha, ja vad gör man inte som hamster tok… Just nu sitter jag på Stenugnsunds station och torkar kutterspån. Det är ca 1½ h innan tåget till Uddevalla C går. Upptäckte att eftersom jag tryckt ned en massa saker i transportburen så länge så har vattenflaskan helt tömts så spånet är blött så är inte så mycket annat att göra än att sitta här som en annan galning med tröjan över huvudet för att agera vindskydd och strö ut spånet på små plastpåsar… Resans mål är Trollhättan, där skall jag hämta upp sex små godingar och efter ca tre timmars väntan på bussen bär det av hem till Göteborg! Så nu vet ni vad jag gör idag. ;)
Uppenbarligen ägnar jag mig även åt särskrivningar och fånigt långa meningar. Jag skyller på den nuvarande och något prekära situationen. =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Måste bara visa denna video.
Filmade Grim när vi busade.
Vi börjar fundera på om det är en gremlin vi köpt och inte en staffe. 

Vad gullig! 
JAg trodde att min hund Mira var konstig med sina läten :P
#120: Hehe, inget slår en staffe när det kommer till udda läten. 
#121 hahaha jag satte på videon och då kom min valp springandes och skällde i kör hahahaha XD
#119 Hahaha, vilken sötnos Grim är! xD
/Matilda
Jag fick nyss reda på att jag ska passa hamstrar snart i Juli månad. :D Baloos kullsyskon William och Sebbe, ska bli mycket spännande och trevligt! :D I en hel månad ska dem bo hos mig, hihi :)
/Matilda
Ska blii kul att få hem Magnolia (L)<3

Undrar när man ska upphöra att förvånas?
Hittade en annons på blocket om två dvärgar, hona och hane som bor ihop, honan dräktig. Till salu!

Vissa är helt konstiga… Hoppas inte någon köper dom och fortdätter att ha dom ihop… :(
Har köpt en kylplatta till bärbara med inbyggda högtalare (skitbra!), plus ett nytt objektiv till kameran. Har bara tagit några bilder ännu, men är verkligen grymt nöjd!
#126 Jag såg också den! "Gravid hamster till salu.." ÅH vad jag ville köpa dom och bara sära på dom och ge dom ett bättre hem hos mig….!
#119 Fy fasiken vad sött!
#131 Hmpf! För stort galler för hamster och ALLDELES för liten för marsvin.
#132 haha ja xD

Skriver bara ett inlägg för tt se om min nya bild funkar :P
Någon mer än jag som är vaken? ^^
Imorgon gifter jag mig!! Men har haft sådana hemska mardrömmar om att det ska bli fel med smink o.s.v-
Glad midsommar från oss med!
Glad midsommar allihopa
Vart ska ni fira? :)

Glad midsommar! Vi ska vara hemma och få lite gäster, får skydda mina små gullepluttar så dom inte snor dom :P
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
1. Glad midsommar till alla!
2. Inte haka upp dig på sminket Iurochskur.. det är helt oväsentligt i erat giftemål- fokusera på den du älskar mest i hela världen. Det är ERAN dag. Släpp alla hämningar- å tillåt er själva att bara "vara"
3. Jag är sentimental.. saknar Musen… han stank satan, fick byta kläder Hela tiden. Men jag ….. åååh !! De gå inte beskriva vad han betydde för mig.. :'(
_
Jag har gjort musiken till Musens film… själv. ge mig cred för det ;)
Sänkt basen lite så blir det bättre kvalite… näääe nu gråter jag :'(
_
HAALLÅÅÅÅÅÅ!!!!!! Alla har övergivit mig här på Hif
Jag är ensam kvar, verkar som om hela världen firar midsommar utom lilla jag. Nykterist utan släkt, tja då händer det inte mkt spännande, haha. Men kanske jag försöker varva igång grillen, såg några små grillskivor i kylskåpet o kanske krocketter till de.. Mumms!
Nåja, GLAD MIDSOMMAR ni som firar, själv har jag vanlig fredag
--------------

#143 Jag firar inte heller midsommar i år. Sitter och matar chinchilla-bebisar dygnet runt, inne på tredje veckan. Så jag kommer ingenstans alla.
Brukar i och för sig bara åka till släkten och få god mat och tårta, men det hade ju varit väldigt trevligt.
Får väl se ifall man orkar göra någon middag alls här hemma i trötthetsdimman.
Haha, jag får nog sluta vara inne på Blocket och kolla på hamstrar för man blir såå sugen! xD
Åh, nu kom jag precis hem från skärgården hos min mammas kompis som har en stuga där. Super mysigt! Så nu är jag hemma med två trötta hundar, glada magar och röda axlar hehe.
Vad har ni gjort då? :)
Joooooooooobbat… hela jäkla kvällen, nåja blir pengar iaf:P
Karln var söt och tog ut mrbean så han fick springa, och han tog förstås chansen och klättrade upp till bordet som rosie står på och flirtade hej vilt med henne;P
// Pabblo
Blä, känner inte för att jobba idag.
Självklart släpade valpen upp mig en timme innan jag planerat gå upp.
Känner mig så pigg, inte. 
Tur jag har ledigt mellan 13:30 och 16:30.
Då kan jag vila lite efter att jag hämtat hamster vid 14.
Sen vid 16:30 är det tillbaka till jobbet igen och jobba till 21:30.
Idag gifter jag mig, vi hoppas på en solig dag med mycket roligheter och sen hörs vi imorgon kväll.
#149 Grattis Maria! Hoppas på en underbar dag till dig :)

#149 Grattiz! Hoppas det går bra! :)
#149 GRATTIS! Vi förväntar oss bilder
--------------
#150, 151, 152 Tackar! Ni kommer få bilder, I promise! Nu har jag gjort mig iordning, bara smink och klänning som ska ordnas. Men jag är NERVÖS! Kommer nog gå bra.
Kram!
Nu har jag blivit Medarbetare på djurannonser, hihi, lite spännande faktiskt
Få se om jag klarar uppgiften eller om jag ställer till med något
--------------
Bilder :D
#154 härligt! 
_
Hoppas ni får en fin dag :)
#153 ha så kul i dag, blir säkert jättefint:P
// Pabblo
#153 Grattis! :D Lycka till^^
#154 Vad snyggt det blev med stor bild:D (A) Grattis;)
Hej o hå!!!
Idag kom jag hem! En vecka på mallorca var itne helt fel om man säger så! O mina små robbebebisar har blviit så galet stora :)
Fixar Månadens Hamster nu direkt, hade glömt av den lite i o med att det kom en sista minuten men oroa er icke! Ordningen skall återställas!
// Emmily

#160 Mallorca är nice! Bra att du fixar MH nu :)
#156+159 Tackar
--------------
Hoppas att ni hade en underbar dag igår Iuroskur!
// Emmily

När fixar du MH Sigriiid? :)
#164 ha tålamod, hon fixar det så snart hon har tid att gå igenom det. Bättre att det tar någon dag extra och att det blir rätt, än att man ska stressa ihop nåt.
_

#166 Grattis till bröllopet!! 
#166: Man får gratulera! ^^
#167 & 168 Tack! Var faktiskt tvungen och kika imorse att ringarna satt på fingret för att fatta att det var sant och inte en dröm.
#166 Hjärtliga Gratulationer från mig och hamstrarna! 
/Matilda
Vad fina ni är! :)
En massa gratulationer ifrån mig, pojkvännen o alla hamstrar :)
// Emmily
Idag åkte Calypso till sitt nya hem, äntligen hittade hon ett fint hem, efter så lång tid :') 108 dagar blev hon och Makina idag, haha. :) Ja, jag har räknat dagar och inte veckor.. ändrar en siffra varje dag, mycket lättare ju! :P Men känns bra iallafall, en lätt gångpromenad hemifrån mig bor hon nu, och vi kommer ha mejl och mobilkontakt, hoho :) *alltså jag och ägaren, inte jag och Calypso* 
/Matilda
#170 & 171 Tackar!
#77 R.I.P kotte
#165 Grattis!
grattis! bästaste maria! :D
Om ni inte har sett matchen har ni missat något otroligt mycket! Argentina - Mexico och Argentina leder med 3-1 !! :D Messi va helt grym asså! Ni borde kolla! O:
#166 Höhö… nu är du verkligen Maria Johansson!! Grattizar till dig och din nye make nu då
Mycket vacker klänning du hittat!
#175 Tackar!
#176 Japp, en Johansson är jag nu, tack för komplimangen!

Grattis iurochskur! ni är jätte fin tillsammans!
Imorgon blir det jobb för min del, måste upp halv 6! stackarns mig! :'/
//Anja
#178 Tackar!
Har ni någon att krama?
inte jag 
#180 Man kan ju krama vem som helst! :o Jag kan krama mina hamstrar! :D Men man får ju vara försiktig så dem inte mosas *hihi* :D
/Matilda
#181 hihi ;)Jag syftade mest på en kille ;)
#182 Äh, killar är inte ens kramgoa, luktar pyton o skäggstubben sticks! Mkt bättre med en mjuk hamster eller häst
--------------

#183 Vi killar är lite konstiga :P
Gjort det fint i mitt rum så hamstrarna har det lite göttigt ^^

#180 Jag har någon att krama ^^ Men bara när han vill, eller när han är snäll xD Han är inte så mycket för kel
Men go är han allt ändå 
jag har alltid någon (eller något) att krama höhö, ä int karln hemma å hamstrarna sover så får man ta ett stolsben å mjuka på 
_
#187 Men skäms på dig människa, skriva sådant på en offentlig sida!
--------------
#187 Hahaha kan inte annat än skratta nu! :D:D Jag brukar krama träd
Dock an man ju inte pussa träd.. får man ju bark i munnen.. usch :(
/Matilda
40cm, de kan väl ingen hamster hoppa, eller? Nä.. Kan inte vara möjligt. Tänkte bygga en avdelare, sågar en pallskiva mitt itu, den blir då 40cm, samma som på bilden alltså. Och Caine kan uppenbarligen inte ta sig över, o visst han är liten, men inte sååå liten.
--------------
Är det bara jag som tycker Eric Saade är het?;*
#191 Nä, tror nog att flickvännen, gah, hjärnsläpp på namnet, gillar honom oxå.
Själv? Nje, lilla pojken
Inte kanske åldersmässigt men utsidan.
--------------
Bööh vad alla verkar vara på gnäll-humör idag.. tjafs i var och varannan tråd. Mer bilder på era söta odjur ist tycker jag!
// Pabblo

#188 hehe, upp till var och en att tolka som de vill, men man tager vad man haver om man vill kramas 
#193 Ibland blire lite mycket av sånt tyvärr. Jag håller då inte reda på vilka trådar som ligger vart, det är inte mitt jobb. Å jag vet att sajtvärd/medarbetare fixar det så varför gnälla på sånt. Sen äre ju svårt att få Alla nöjda. Å alla har rätt till en egen åsikt- utan att folk skall skriva elaka saker. Man kan formulera sig på ett snäll sätt även om man är upprörd/alt. inte skriva alls ^^
Bilder går alltid hem hihi!
Ha en fin dag alla!
Själv är jag glad att det inte är sol idag, höll på svettas ihjäl på jobbet igår.. de bara rann! Me dont like :(
_
Ja, jisses vilken tjatande från bägge håll gällande detta dvärg vs icke dvärg. Nåja, jag står utanför, gav min allmänna åsikt men oavsett vilket resultatet blir så stör de inte mig personligen.
--------------

Snart dagsr att byta tråd… 3!
Gullig iller! :D
Bara några dagar kvar tills Gos Crazy skall föda! Skall bli spännande! Hoppas förståss på en rexpojk. Vill ha en rexgrabb efter knut! Svart,silversvart,sobel,creme spelar inte så stor roll bara jag får en rex grabb efter Knuten min! Gos Crazy har rex anlag längre bak från farmors mors sida…
#194 Herregud vilken liten sötnos!