Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 2700 ggr
JaneDoe
0

Operatårta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara visa upp lilla Opis (sorry Odette här kommer hon alltid kallas Opis Tungan ute)

Hon är född den 7e april o välrdens sötaste tjej.

Kommer då såklart från min Tårtkull o hennes mamma är Deeds Alyssa (creme sö lh) o pappa är Opossums Free To Decide "Teddy" (rost umb lh)

Opis själv är Rost (lh såklart)

Hon bor ju kvar här tills senare i sommar då hon ska flytta till Odette, som blir dne lyckliga att få denna underbara tjej.

JaneDoe
0

Sötnöt

JaneDoe
0

Sötisen visar upp sina rumptoffsar *S*

JaneDoe
0

I handen o spanar

JaneDoe
0

I handen

JaneDoe
0

Nära i handen

Odette
0

men åh, hon är ju jätte fin! ser så stor å fin ut, å snäll… å mjuk. Första bilden - oj oj, vilken härlig päls.. I am dying here Skäms

Jätte fint av er att ha kvar henne tills ja kan komma å nappa henne. Det känns som en evighet såklart, men väl värt väntan :')

Tack för bilderna!! Glad

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

JaneDoe
0

Vad finns därborta mån tro

JaneDoe
0

Kan ligga på rygg med

Minitassen
0

naw vad söt (L)<3

JaneDoe
0

"vad är det där du har i handen mån tro, bäst o ta sig en närmare titt"

JaneDoe
0

O så måste man ju göra sig fin om man ska vara med på kort

JaneDoe
0

#6 åhh ja du skulle bara veta Tungan ute sååå mjuk o go tjej alltså hon bara är o busar *S* fast det vet du ju. Rymma från akvariet hon bor i är roligt som tusan *S* tur att hon kommer fram när man ropar, fast man bheöver inte ropa rymme rhon så kommer hon bara springades till mig istället Kyss

Förstår att det känns långt men varje dag som går är en dag närmare med tjejen. Jag är bara glad över den tid jag får med henne här hon är verkligen helt underbar

Odette
0

#12 ja du har så rätt så rätt. Varje dag är närmare henne än igår Glad Hon får sitta i en Bur med hänglås med en hemlig kod på, värst är väl bara om hon knäcker koden hehe.. Sötan, verkar så social och fin. Blev ju kär i henne från första gången du berättade om kullen så ja.. nu är man fast ^^

_

JaneDoe
0

hahaha Jo hon är ganska smart kom på att man kunnde lyfta kartongen hon har som bo upp på sandskålen då kunnde man häva sig över kanten på akvariet *S*

Dock slutad ehon när jag flyttade sandskålen till andra sidan, det är tydligen fö rlångt o o dra kartongen dit *S*

TildaH
0

Vilken stor o grov tjej, o jag är riktigt förtjust i huvudetGlad

Psst! Odette! Du kan få låna Caine att använda på henneOskyldig

--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

JaneDoe
0

#15 ja ullen fick riktigt fina huvuden, vldit stora o grova hon närmar sig redan 200 sträcket i vikt *S* men klart både mamma o pappa ligger över 200 gram så..

Kommer blir en repris i sensommar då dessa ska paras om i slutet av augusti Cool

TildaH
0

#16 JiiiiissesFörvånad

haha, nu har jag bestämt namn så slipper Odette fundera, Big MomaOskyldig

--------------

JaneDoe
0

Nääää  havrefras skulle hon ju heta *S*

Odette
0

#18 inte fras- Flarn! det är ju stoor skillnad. Ett fras är ju hårt å krispigt. Medan ett havreflarn är mjukt och gulligt Glad

Å hon är ju lite havrefärgad, så jag kommer va nöjd med det namnet. Men på stamtavlan kommer hon att heta Operatårta med Havreflarn… jag fick ju tillåtelse att lägga till både hennes tidigare namn som hon haft hos JaneDoe- och det som jag vill kalla henne. Det kallar jag en fin kompromiss Förvånad

#15 haha ja men visst, underbar kombination- en stor å fin hona som är rymmningens skapare + en liten sprallig pojk som aldrig har tid att sitta stilla å helst vill undersöka saker på egen hand.. Man skulle ju inte se till de ungarna på flera veckor så fort de öppnat ögonen ba.. POFF! BORTA Flört

"Min tjocka stora tjej, jag ser ju att du är snäll du verkar så framåt och fin, oj va du ska få rejsa här hemma till min bistra min..

Säkert kommer du att hitta på, alldeles egna små hyss men jag kan säga redan nu- att då får du allt en kyss! Bästa uppfostran är ju puss-terapi, å jag kom ju inte å kunna låta bli mon ami! Så roligt du kommer att ha, när du försöker rymma var da.. Längtar tills jag får se dig å sätta rosetter i din lugg, jag ska va försiktig- du kommer inte känna ett dugg" Oskyldig 

_

TildaH
0

#19 Operatårta med Havreflarn, hmm.. Undra om det finns, annars måste du tipsa ett konditori om de receptetSkrattande

--------------

Odette
0

#20 ja men fanns det inte förut- så finns det då nu iaf Flört

_

JaneDoe
0

ah havreflarn var det ju *S* tyckte fras lät lite fel *asg* men med dyslexi blir dte lätt ihopblandat Tungan ute

Haha det lät ju som en god tårta Förvånad Men en vacker iaf för hon är den vackraste i världen *S* ja iaf vackrare rost flickan i världen *S*

Odette
0

#22 hihi, men glömmer du bort vad det var så får du säga Opis helt enkelt. Hon kommer nog alltid att vara en liten rost Opis för er å jag vet ju vem du syftar på iaf Tungan ute

Hur ser en operatårta ut eg? Jag måste nog googla lite sen haha

_

TildaH
0

--------------

Odette
0

#24 haha, nej men tack! Jag tänkte just tanken.. att man skulle göra en sån där.. så sööööt Skäms

Min tårtis Skrattande

_

Minitassen
0

Hoho, vilken bild ^^

JaneDoe
0

Hahaha opis har inte slutat tjata sen hon såg bilden hon vill ha TÅRTA säger hon om o om igen så nu fick jag lova henne o göra en hamstrevänlig tårta som midsommargodis Skrattande