Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1713 ggr
Olyxashamstrar
0

Dagens rätt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger ut lite mat tips från mina guldisar här hemma!
Idag blev det Ris med maskrosblad, fryst ärtor och blåbärs ris. Det var en stor hitt!

JaneDoe
0

äntligen en blötmatstråd Tungan ute E så van att det finns på rif så har saknat det här.

Vilken smaskig mat dina små sötisar fick idag

Mina små saker har fått: ris, gul och röd vattenmelon, vindruvor, gurka, paprika, tomat, isbergssallat och kattmat på burk (lax smak)

[iurochskur]
0

Smaskigt!

Olyxashamstrar
0

#1 Åh, mumsigt! ^^

Annie-72
0

Men vilka fina och för hanstern goda dekorationer.. Klart imponerad.. nu fick jag en del ideér.. Tack//Annie

Olyxashamstrar
0

Hehe jo, jag gillar de där med att "designa".
Tycker att dom ska få det serverat lika fint som vi :)

Zheverez
0

så gulligt.Cool

mina ska ikväll bli serverade Barnmat på burklock.

inga lyxtallrikar till mina inte Skäms

Grace2009
0

jag blev så inspirerad! Kunde inte låta bli att gör det lite vackrare åt Grace idag, visst, inte lika vackert som ditt, men jag tror hon kommer uppskatta det!

Blev frysta ärtor och majs, fryst brysselkål, maskrosblad, blåbärsris, smultronblad och lite stuvade makaroner i botten.

Mexxie
0

Blääääää :/
men hamstrarna gillar nog det Cool

Olyxashamstrar
0

Jodå, ser super lyxigt ut! Kul att ni tyckte om det ^^

Grace2009
0

tack! :D

men den där dumma lilla Grace smakade inte ens på de stuvade makaronerna :( jag som trodde de tkunde bli en höjdare! xD

Jag tycker du ska lägga in flev middagsbilder! Skulle vara så kul att se vackra hamstermåltider :p

JaneDoe
0

Idag blir det potatis, blomkål, broccoli, morot, vindruva, banan och jordgubbe här hemma.

Synd att min kamera ska bråka så jag inte kan fota det

Olyxashamstrar
0

Hade inte tillgång till dator igår så kunde inte överföra bilder. Men det här är gårdagens måltid. Löskokt ägg, groddar, potatis, fryst broccoli, morot och äpple.

Denna kommentar har tagits bort.
Annie-72
0

Nicole.. Måste bara fråga hur många som skall kalasa på detta…  annrs får väl det mesta slängas…

Annie

Olyxashamstrar
0

Hehe, det ser mycket större ut på bilden än vad det egentligen är, då jag har zoomat in. Som broccoli biten är inte större än 1cm ungefär hehe. Ägget är väll de största ^^ Så det blir inte så mycket att slänga, men det kan hända.