Och så rymde Feline
Inatt någon gång har min Feline rymt. Födelen är ju att jag ju ska stor röja hemma så jag lär hitta henne någon gång under dagen och att hon bara kan ha gömt sig i kök, hall eller v-rum. Har redan kollat igenom våra sovrum.
Hoppas hon inte får Värmeslag bara eftersom det är varmt ju.
Ajdå! Hoppas du hittar henne!
// Sofia
Har börjat röjningen, så om någon timme bör hon vara hittad.
Oj, vilken busfia! Håller tummarna för att du hittar henne!
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Vilken rymmare det där ;) Har du hittat henne?
Ingen hamster ännu.

är de en guld eller dvärg eller gerbil?
en dvärg
Hoppas du hittar henne snart! (:
Ska kolla mera nu…

Oj då är den ju rätt liten:D hoppas verkligen jag håller tummarna:D
Har inte hittat henne än….men har stängt alla rum där hon inte är samt ställt ut en skål med mat och vatten så hon har tills hon är hittad. Misstänker att hon är bakom spisen.
Men då…vilken bus. Tålamod tålamod=)
Ingen hamster än…
Har du kollat bakom hällan! Hamstrar har en tendens att gilla att fara bakom hällan När det är varmt och skönt och där det ofta brukar hitta lite mat som fallit ner från hellan vid sidorna.
#14 Vilken hälla?
I köket…där du brukar stå och koka mat…
Där grytorna står och puttrar… bakom där brukar hamstrar gilla att gömma sig.
spisen menar du
jag har också haft en rymmare fast det var en guldhamster, visste direkt vart hon var, mellan väggen och garderoben, knackade lite föriktigt tills jag fick ett svar (skrikandes så det skar i trumhinnorna) eftersom att jag inte kom in i det utrymmet så var det bara att vänta tillslut kom hon och klättrade upp i knät på mig
det var ingen ide att rota och leta för mycket för då dröjde det bara längre innan hon dök upp
hoppas att dvärgen hittas snart
HITTAD!!
Igår kväll gick hon in i petboxen jag lagt mat och gurka och annat i. Snabbt som sjutton stängde jag luckan.
Och skrek"lurad"? ;)
// Pabblo
#19 Hahaha….ja precis. Skönt att hon är på plats igen.
Vikken tur att du hittade henne!
Vilken tur! :)
// Sofia
Skönt att höra att hon är hittad igen!
#23 Du hade rätt…hihi
#24 hahaha….jo de gillar av någon anlädning att vara bakom spisen! De gånger mina hamstrar har rymt så har jag lärt mig att det är där de håller hus! Så jag grips inte av panik äns. Utan jag går bara lugnt och flyttar på spisen och plockar upp hamstern och lägger den i sin bur…hahaha

hur rymde den?
#26 Hon gnagde hål vid vattenflaskan på backen. Måste ha varit en glipa mellan flaska och plasten hon kom åt.
Skönt att hon kom fram :)
Skönt att de löste sig!
En nyfiken grej, går inte er spis att flytta? Tänkte eftersom ni väntade ut henne. Jag har jämt fram våran spis o städar där bakom, har en liten noja sedan jag sett på tvprogrammet där de städar åt folk som aldrig gjort de
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
#29 Jo, den går att flytta…men min karl sa att hon kan klämmas om vi flyttar den med henne under. Så jag valde att vänta ut henne.
Ok, ja helt onödigt att chansa då!
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus