Tinwë's bebisar ?
Dags för en bildtråd åt "mina" bebisar :)
De fyller faktiskt 3 veckor idag.
Mamma: Royalz Give N' Take *Tinwë* (Offwhite LH)
Pappa: Baloo (Silvergrå bandad umb LH)
De är 4 flickor vid namn; Makina, Calypso, Pop och Electronica. :)
Förra tråden om bebisarna finns här!
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Gaah, dom är så söööta
Hihi, aww! Hoppas verkligen att dem själva vet det 
/Matilda
Jättesöta allihop!!
#11 Aww, tack du! :)
/Matilda
Så himla söta :D
Sötnötter!

Men så fina!!

Awws :D tack alla 
/Matilda
#8 Jag känner mig som en dålig matte, för jag har svårt att säga vilken som är vilken på den här bilden. Jag skulle kunna slå vad om hundra spänn att Electronica är någon av dem längst till höger, men …. Hon längst till höger?
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
#18 Du har ju helt rätt :) Hon är den ljusaste av alla! :) Bilden längst upp (#1) är även på henne :)
/Matilda
"Silversnuffen's" hamstrar hihi haha hoho *lite internt skämt ja vet men ändå*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#20 Men va sött! Hahahaha! Jag har faktiskt kommit på lite egna med
Blev lite inspirerad av din bebis Cherry Lee
_*döda mig inte*
Cherry's hamsteruppf. (om det inte redan finns, hahahaha *lol*)
CherryMai hamsteruppf.
Ivory's hamsteruppf.
Mai's hamsteruppf. (fast vill ha det längre, gah!)
Firefly's hamsteruppf.
_Så långt har jag kommit hittils, men jag ska faktiskt snora vidare lite ;)
(JAG TILLÅTER LITE OT NU FAKTISKT)
/Matilda
Firefly hamsteruppfödning! Browncoats, GO!
*undrar hur många som fattar vad jag menar*
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Sötisar :)
#22 Jag fattar då inte.. hihi
#23 & #24 Taack :D:D
/Matilda
Grattis till bebisarna!!
Jag tycker Ivory´s är riktigt fiiiiiiint!!
Attans. Jag tänkte att eftersom du hade sett Buffy så hade du kanske sett Firelfy, en serie gjorde av samma man som skapade Buffy (browncoats är fans av serien Firefly).
Jessica Jones (2015-)
#26 Tack! :) Vi får väl se vad det blir… Jag måste bestämma mig snart… :O
#27 Ahaa :P Njae, jag har inte sett den, sen var det så längesen jag såg Buffy, men åh va kul det var, följde det på TV ett tag :)
/Matilda
Supersöta 
Oj, upptäckte just att jag redan kommenterat i #16, mitt minne
Men bland namnen tycker jag Fireflys är finast, men gillar även Ivorys mycket! 
#30 Okej! :) Jag ska snoka lite mer hade jag tänkt :D
/Matilda
Ååw, söta som socker!
Bebisarna vinkar och tackar så mycket så! :D
/Matilda
Gud så söta! Borde inte fråga men gör det ändå. Är dom till salu?
Vackra bilder på vackra ungar
#34 Haha x) du kan PMa mig! :)
#35 Aww, tack du! :D
/Matilda

aaaaaw vad söta
gud är hög på bebisbilder, både på råttor och hampisar
#37 Haha :D så söta är dem allt!
Jag har märkt idag att Electronica (Silvergrå hz bandad *den ljusaste av alla, så ni förstår vem jag menar*) är så otroligt olik sina syskon på ett sätt och det är att hon är den enda som ligger på rygg i handen utan att sprattla med benen ;) Måste ha varit från pappa Baloo hon ärvt det där ifrån! ;)
/Matilda

Gud dom är ju så söta
Skulle vilja ha hem dom allihop
#39 Håller med! Så otroligt söta! :D
Hur många är det kvar? (a)
#39 Haha tack du! :D Jag kommer verkligen ha svårt att skilja mig från dem .. ;/
#40 Vill du veta får du PM:a ;) Det är 4 ungar totalt, alla tjejer. :) Lite kul tycker jag att det blev bara flickor i denna kullen
Lite Girl Power är det allt ;)
/Matilda
Electronica är hemma nu, trygg i sin Bur.
Hon är så sööööt. Den sötaste lilla pälsbollen man kan tänka sig.
Jag och syrran tog några bilder som jag kommer att lägga upp i en bildtråd om någon dag (hur gör man stora bilder i inlägg?).
Hon la sig mellan sitt bo och väggen på buren och log blickstilla, så jag trodde hon dött. Jag knakade på väggen för att få henne att röra sig, men hon rörde sig inte. Sen stirrade jag på henne i någon minut tills hon började röra sig. Gud va glad jag blev.
Jessica Jones (2015-)
Så söta de är!
#44 Hihi, det låter precis som nått hon skulle få för sig att göra ;) Hennes syrror gör det hela tiden
Man blir lite rädd först, sen tar man upp dem och rör dem lite för att väcka dem, sen vaknar dem till och tänker "Va? Hur kom jag hit?
… Hej matte! LEKA LEKA LEKA!?!?!?
" hahaha charmknuttar :D
/Matilda
#46 Vore det för tidigt att släppa ut henne i rasthagen ikväll, eller bör jag vänta tills imorgon, tills hon vant sig? Jag planerar att fixa en labyrint till henne, och lämna till godis åt henne här och där i olika gångar.
Jessica Jones (2015-)
#47 Alltså, mina töser här är ju vana att komma upp på kvällarna, de lixom klättrar på händerna och har sig, och sen har ju du inte åkt så långt så du märker nog på henne om hon vill komma ut eller inte
Om hon börjar klättra lite o så på dig så tycker jag det är helt okej faktiskt
Låter kul med labyrint, tror hon kommer älska det! :)
/Matilda
Haha erkänn! du tvingar dina hamstrar att titta på topmodel hela dagarna;) Så förbaskat söta!
// Pabblo
#52 Ja, det verkar ju som det!
Dem lär ju sig någonstans ju
Hahahaa :D
/Matilda
haha.. topmodel.. *fniss*
Tinwe- jag gillar din lilla tös! Du valde nog rätt i att behålla henne, sötnumman :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#54 Vad skönt att du tycker det! :D Min kille ville behållt Electronica - hon var ju så lik pappa Baloo i temperament osv, men samtidigt har jag kännt samma "connection" med Calypso som jag kände med lilla Techno som försvann i kullen, det skulle bara kännas alltför fel att sälja henne.
Jag är superdupernöjd med mitt val, faktiskt så liknar Calypso sin far för var dag som går 
/Matilda
#55 aha, ja man kan inte alltid lyssna på sina pojkvänner å deras vilja haha, kolla bara på Malakai (tänkte på det jag skrev i Adolfens tråd..) *lol*
Men just det där du säger om connektion, att det klickar- är super viktigt. Jag kommer nog alltid att gå efter det framför färg osv, för det är ju som med djur som med människor.. Man kommer bättre överens med vissa :) å när det kommer till djur så är det väl mer den där "känslan" man ska gå efter. Helt klart!! 
_
#56 Precis! Det känns lixom så bra nu med Calypso.. hon och jag klickar verkligen. <3 :D
Idag hade jag alla bebbarna i sängen (en i taget faktiskt) och när jag hade Calypso hos mig så satt hon helt stilla i min famn, hon tvättade sig lite, gjorde ingen big deal om man pussade på henne osv, det känns så himla bra.. Sen kom Pop.. hihi den tösen säger jag bara! Sån personlighet hon har! :D Hon är lite som en pojkflicka, busa är det bästa hon vet! :P Känns lite som hon leker James Bond eller Indiana Jones när hon är ute ;D.. Och Makina, stora fiina Makina! Hon är ganska lik Pop, fast inte lika busig, men mycket spring i benen! Att ligga på rygg i mattes hand är inget farligt det heller, så stolt jag är! :D Kommer bli sjukt svårt att skilja sig från Makina och Pop.. Saknar redan Electronica.. :/ <3
/Matilda

hur söt som helst!!!! 
//Anja
#60 Tack!
#61 Hihi, jag tycker dem är lika söta både två ;)<3
/Matilda

åå så fin hon är!! <3 och vad stor hon har blivit! ^^
//Anja
#64 Tack! :D Alla tre är stora och fina, fått egna burar nu ;D
/Matilda
Åh så gulliga bebisar=)
#67 Tack! ;D
/Matilda